Tommy Hilfiger przedstawi ekologiczną kolekcję TommyXLewis WIOSNA 2020 na interaktywnym pokazie mody

Interaktywne wydarzenie umożliwi błyskawiczne zakupy prezentowanych na wybiegu projektów przez system kanałów sprzedażowych na całym świecie – zgodnie z wyjątkowym modelem „See Now, Buy Now” marki TOMMY HILFIGER.
Tommy Hilfiger przedstawi ekologiczną kolekcję TommyXLewis WIOSNA 2020 na interaktywnym pokazie mody
Fot. mat. prasowe
09.01.2020

Marka TOMMY HILFIGER, własność firmy PVH Corp. – notowanej na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych – ma przyjemność zapowiedzieć święto ekologicznych innowacji, którym będzie następne interaktywne wydarzenie z cyklu TOMMYNOW. Pokaz kolekcji TommyXLewis, zaprojektowanej przez Tommy’ego Hilfigera we współpracy z mistrzem Formuły 1 Lewisem Hamiltonem, odbędzie się w Londynie, 16 lutego 2020 r. o godz. 20:00.

Kolekcja TommyXLewis jest wspólną podróżą w stronę mody przyjaznej środowisku, a każdy sezon jest jej kolejnym etapem. Projekty na Wiosnę 2020 w aż ponad 75% powstaną z materiałów bardziej przyjaznych środowisku oraz w wyniku proekologicznych partnerstw. Najnowsza odsłona TommyXLewis wykorzystuje bawełnę w 100% pozyskiwaną bardziej ekologicznie, w tym z organicznych upraw. Kolekcja zawiera także materiały z recyklingu, wegańskie alternatywy dla skóry i dżins produkowany w sposób wywierający niski wpływ na środowisko. W projektach zastosowano również przyspieszającą schnięcie i odprowadzanie wilgoci impregnację miDori® bioWick o niskim śladzie węglowym, produkowaną z oleju roślinnego.

„Zależy nam, by stać się jedną z wiodących przyjaznych środowisku marek modowych segmentu designer lifestyle – i to postanowienie łączy nas z Lewisem,” mówi Tommy Hilfiger. „Od pierwszego dnia współpracy staramy się wprowadzać ekologiczne materiały i nowoczesne metody produkcji w każdą z naszych kolekcji. Co sezon cieszymy się z kolejnych osiągnięć, a na Wiosnę 2020 przedstawimy najbardziej ekologiczną kolekcję do tej pory”.

„Nasza czwarta wspólna kolekcja wydaje się najbardziej «moja». Opiera się nie tylko na moim stylu – jest też bliska idei ekologii, która jest dla mnie tak ważna,” mówi Lewis Hamilton. „Tommy i ja nieustannie szukamy nowych sposobów, by nasze projekty były coraz bardziej przyjazne środowisku, a kolekcja Wiosna 2020 będzie naszym największym osiągnięciem w tej dziedzinie. Cieszę się, że efekty naszych prac przedstawimy światu podczas wydarzenia TOMMYNOW, które pozwoli ich przesłaniu iść w świat”.

Na Wiosnę 2020 cykl pokazów TOMMYNOW powraca do Londynu, gdzie podczas London Fashion Week odbędzie się we wnętrzach galerii sztuki współczesnej Tate Modern. Od pierwszej edycji wydarzenia we wrześniu 2016 roku, wyjątkowe pokazy typu „See Now, Buy Now” odbywały się też w Nowym Jorku, Paryżu, Szanghaju, Mediolanie i Los Angeles. Obok najnowszej odsłony współpracy TommyXLewis, na londyńskim wybiegu zostanie przedstawiona nowa damska i męska kolekcja HILFIGER COLLECTION. Inspirowane pionierskim duchem współczesnej Ameryki projekty połączą style muzyki country i rock-and-rolla z elegancją wschodniego wybrzeża, a pokaz zabierze widzów na wycieczkę po plenerach USA.

Zgodnie z modelem „See Now, Buy Now”, wszystkie projekty na wybiegu TOMMYNOW Wiosna 2020 będą dostępne do kupienia już podczas pokazu, poprzez system kanałów sprzedażowych w ponad 70 krajach: online na tommy.com, w sklepach TOMMY HILFIGER, u wybranych partnerów hurtowych i w mediach społecznościowych.

Wizja mody Tommy’ego Hilfigera polega na otwieraniu wyobraźni i zamykaniu obiegu produkcji. Marka projektanta opiera się na ekologicznej strategii, by do 2020 roku nieustannie integrować materiały pochodzące z recyklingu, stosować 100% bawełny pochodzącej ze zrównoważonych źródeł, produkować 50% dżinsu przy użyciu barwników o niskim wpływie na środowisko, a także aktywnie zarządzać zużyciem wody. Marka TOMMY HILFIGER pozyskiwała 70% swojej bawełny ze źródeł przyjaznych środowisku już w 2018 r. Tommy Hilfiger współpracuje także z organizacją WWF, by szkolić pracowników 17 okręgów przemysłowych w dorzeczu chińskiej rzeki Takhi w dziedzinie zarządzania ryzykiem zanieczyszczania wód. Więcej informacji na temat ekologicznej wizji Tommy’ego Hilfigera jest dostępnych na stronie: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.
Przyjaciele oraz miłośnicy marki mogą dołączyć do dyskusji w mediach społecznościowych za pomocą znaczników TommyHilfiger i #TommyXLewis oraz profili @TommyHilfiger i @LewisHamilton.

Polecane wideo

Planujesz ślub w 2020 roku? Te suknie ślubne będą rządziły trendami
Planujesz ślub w 2020 roku? Te suknie ślubne będą rządziły trendami - zdjęcie 1
Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie