Rihanna dała się poznać nie tylko jako charyzmatyczna wokalistka, ale także jako odnosząca sukcesy, wizjonerska bizneswoman. W 2017 roku Barbadoska stworzyła swoją własną markę kosmetyczką o nazwie Fenty Beauty. Linia była chwalona głównie za szeroki wachlarz produktów w różnych odcieniach, dzięki czemu kobieta o niemal każdym rodzaju karnacji mogła znaleźć kosmetyki dla siebie.
Zobacz również: Przetestowałyśmy kosmetyki Fenty Beauty by Rihanna. Jakie są nasze wrażenia?
Rihanna postanowiła też spróbować swoich sił w branży modowej. Już w 2018 roku artystka stworzyła kolekcję bielizny pod nazwą Savage X Fenty. Teraz RiRi poszła o krok dalej i założyła markę odzieżową z prawdziwego zdarzenia – nosi ona nazwę Fenty. Firma wchodzi w skład luksusowego koncertu francuskiego LVMH. Oficjalna premiera marki została zapowiedziana na 22 maja 2019 roku, ale już dziś Rihanna uchyliła rąbka tajemnicy i na swoich kanałach w mediach społecznościowych pokazała, czego możemy się spodziewać po jej nowym biznesie.
View this post on Instagram
Jak widzimy na zdjęciach, Rihannie zależało na tym, aby stworzyć kolekcję wyróżniającą się mocnym, dominującym lookiem. Wśród jej propozycji znajdą się m.in. kostiumy, dużo dżinsu, a także różnego rodzaju akcesoria, takie jak okulary przeciwsłoneczne.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Na jednym ze zdjęć promujących markę Fenty Rihanna pozuje w beżowym, oversize'owym kostiumie prawdziwej girl-boss. Jej look z innej fotografii to drapieżna, dżinsowa mini-sukienka. Od razu przychodzą nam na myśl biurowe stylizacje z wczesnych lat 90. oraz młodzieżowa moda z lat 80.
Fot. Instagram.com (https://www.instagram.com/fenty/)
Fot. Instagram.com (https://www.instagram.com/fenty/)
Oficjalny sklep internetowy marki Fenty ruszy ze sprzedażą już 29 maja 2019 roku. Jak podoba wam się przedsmak kolekcji stworzonej przez Rihannę?
Zobacz również: Rozstępy, boczki, cellulit. Właśnie takie modelki reklamują stroje kąpielowe od H&M