Zbliża się sezon wakacyjny, więc kolejne sklepy prezentują swoje najnowsze kolekcje strojów kąpielowych na lato 2019. Już od paru lat można zaobserwować trend, w ramach którego bikini stają się coraz bardziej skąpe - można wręcz powiedzieć, że więcej odsłaniają, niż zasłaniają. Takie stroje kąpielowe reklamują głównie modelki z Instagrama o idealnych sylwetkach, zupełnie pozbawionych jakichkolwiek niedoskonałości. Trudno się dziwić, że kobiety o dość przeciętnych figurach, które oglądają takie zdjęcia, mogą popaść w kompleksy.
Zobacz również: To mikroskopijne bikini przekroczyło wszelkie granice absurdu. Spójrzcie tylko na majtki
Na szczęście coraz więcej marek odzieżowych ma odwagę, aby iść “pod prąd” i do swoich kampanii reklamowych zatrudnia prawdziwe kobiety, a nie idealne modelki z Instagrama. To dziewczyny takie, jak my – takie, którym nie jest obcy cellulit czy rozstępy, których brzuchy niekoniecznie są idealnie płaskie i brakuje im modnej przerwy między udami. Właśnie takie kobiety reklamują najnowszą kolekcję strojów kąpielowych od marki H&M.
Fot. hm.com
W dodatku bikini dostępne w asortymencie szwedzkiego sklepu zrywają z trendem mikroskopijnych majtek bardziej przypominających stringi oraz staników, które ledwie zakrywają sutki. To normalne bikini, w których nie trzeba się bać, że pokażemy się całemu światu takimi, jakim nas Pan Bóg stworzył, i które nie wpijają się w newralgiczne miejsca.
Fot. hm.com
Internauci bardzo chwalą najnowszą, letnią kampanię H&M oraz fakt, że marka zaprosiła do współpracy modelki, z którymi może się identyfikować zdecydowana większość kobiet.
Bardzo podoba mi się to, że w tej kampanii pokazujecie modelki o różnych figurach. Kobiety mają różne sylwetki i noszą różne rozmiary. To bardzo odświeżające widzieć, że są reprezentowane w tej kampanii. Dzięki temu mam o wiele lepsze wyobrażenie, jak sama wyglądałabym w tych strojach kąpielowych. Mam nadzieję, że będziecie pokazywać więcej takich modelek.
Prawdziwe kobiety i prawdziwe ciała!
Mam nadzieję, że dalej będziecie promować różne rozmiary, dzięki temu znów mam ochotę kupować w H&M.
To pierwszy raz, kiedy widzę normalne kobiety w reklamie!
View this post on Instagram
A wy jak oceniacie kampanię reklamową H&M? Chciałybyście oglądać w reklamach więcej kobiet o różnych typach sylwetki?
Zobacz również: Internauci kpią z tego odważnego kostiumu kąpielowego. „Po co w ogóle go zakładać?”