Druga, lokalna odsłona ALWAYS CLASSIC wspierająca model FREESTYLE

W globalnej kampanii model Freestyle Hi wsparty został przez Gigi Hadid. W lokalnej, drugiej odsłonie cyklu Always Classic znalazły się - Natalia Nykiel i Ania Augustynowicz.
Druga, lokalna odsłona ALWAYS CLASSIC wspierająca model FREESTYLE
Fot. mat. prasowe
14.02.2018

Druga odsłona kampanii Reebok - Always Classic należy do kultowego modelu jakim jest Freestyle Hi. Model, który z sali treningowej i buta przeznaczonego do fitnessu szturmem stał się królem ulicy. W lokalnej odsłonie Freestyle Hi wsparty został przez dwie bohaterki – Natalię Nykiel i Anię Augustynowicz.

Kampania Always Classic ma za zadanie rozwijanie idei i podkreślanie, że jednocześnie osobowość, historia i styl to czynniki definiujące prawdziwą klasykę. Dla wzmocnienia swojego przekazu, marka po raz kolejny zaprosiła do współpracy inspirujące osoby. W globalnej kampanii model Freestyle Hi wsparty został przez Gigi Hadid. W lokalnej, drugiej odsłonie cyklu Always Classic znalazły się - Natalia Nykiel i Ania Augustynowicz.

Natalia Nykiel, wokalistka, która szturmem podbija polską scenę muzyczną. Jej debiutancka płyta zyskała miano złotej, a ostatnia zatytułowana „Discordia” została uznana w wiodących podsumowaniach muzycznych za najlepszą polską płytę 2017 roku! Jej teledyski osiągają milionową liczbę odtworzeń, single w zawrotnym tempie stają się przebojami. Na swoim koncie ma setki koncertów i wystąpień na takich wydarzeniach jak m.in. Audioriver Festival i Orange Warsaw Festival. Łączy pop z awangardową elektroniką. Jej muzyka jest spójna z wizerunkiem scenicznym, a teledyski wpisują się na listę jako jedne z najbardziej oryginalnych na polskiej scenie muzycznej.

Dziewczyna, która robi ogromną furorę w internecie. Druga bohaterka cyklu Always Classic to Ania Augustynowicz. Modelka, współpracowała przy sesjach zdjęciowych dla takich marek jak Local Heroes, Reserved, Lanvin, Guess, wzięła również udział w ogólnopolskiej kampanii Reebok Fury Lite. Oprócz tego studiuje grafikę projektową, a niedawno rozpoczęła przygodę z ilustracją – współpracuje z licznymi polskimi i zagranicznymi markami i magazynami.



Freestyle HI to buty, których historia sięga lat 80. Początkowo były nieodłącznym elementem stroju fitness, ale bardzo szybko stały się ulubieńcami ulicy i na stałe zagościły w codziennej modzie. Reebok Classic Freestyle Hi to model zaprojektowany z myślą o kobietach. Stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych butów marki Reebok. Nie mogło go zabraknąć w tej kampanii, bo oryginalność, niezależność i odwaga w przekraczaniu granic to cechy, które łączą ten kultowy model z jego charyzmatycznymi bohaterkami cyklu Always Classic.

Freestyle Hi swoim wyglądem nawiązują do stylu retro. Podwyższona, skórzana cholewka komfortowo podtrzymuje stopę, a dodatkowe zapięcie na paski w kostce pozwala dopasować but dla maksymalnej wygody.

Sesja zdjęciowa wykonana została przez Piotra Książka. Za produkcję odpowiada Hart Warsaw. Zdjęcia i stylizacje odzwierciedlają klimat street fashion. A czyste i kolorowe tło podkreślają postać i produkt. Cała kampania Always Classic zgromadziła osobowości, które nie boją się wyrażać siebie, a także wyznaczają trendy na całym świecie. W globalnej odsłonie projektu udział wzięły - gwiazda popowa Ariana Grande, międzynarodowa supermodelka i ikona stylu Gigi Hadid, duet hip-hopowy Rae Sremmurd, modelka Sharina Gutierrez, ikona stylu Teyana Taylor i raper Lil Yachty. W drugiej odsłonie tego cyklu pojawiły się Natalia Nykiel i Ania Augustynowicz.

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie