Marka Reebok konsekwentnie stawia na wyrażanie siebie i rusza z nową kampanią – „Always Classic”. Reebok sięga po swoje kultowe serie butów i najbardziej inspirujących ambasadorów, aby zdefiniować pojęcie klasyki, na które składają się osobowość, podejście do życia, historia i przede wszystkim styl.
„Always Classic” to hołd dla indywidualizmu i oryginalność, czyli wartości od lat cenionych i promowanych przez markę Reebok. W kampanii o odwadze w wyrażaniu siebie i swojej własnej definicji klasyki opowiedzą najbardziej inspirujące osobowości współpracujące z marką, m.in. gwiazda muzyki pop Ariana Grande, współczesna ikona stylu Gigi Hadid, duet hip-hopowy Rea Sremmurd, modelki Sharina Gutierrez i Teyana Taylor, raper Lil Yachty, artyści graffiti Felipe Pantone i Sany oraz gwiazda K-pop, Somi. Obok wyjątkowych twórców w kampanii pojawią się cztery kultowe modele butów marki Reebok: Freestyle Hi, Classic Leather, Club C i Workout Plus. Dodatkowo każdy z modeli wspierany będzie przez lokalnych ambasadorów i ich historie.
Marka Reebok od lat wspiera kreatywność i wolność wyboru. W czasach, gdy świat skłania do przestrzegania norm kampania „Always Classic” wzywa do podjęcia działania, przekraczania granic i wykorzystywania swojego potencjału.
Freestyle Hi, Classic Leather, Club C i Workout Plus to ponadczasowe modele, które pojawiły się na rynku w latach 80. Każda seria posiada inną historię i charakter, reprezentując tym samym odmienne oblicza klasyki. W nadchodzącej kampanii kultowe modele butów wystąpią obok wyjątkowych osobowości – zarówno globalnych jak i lokalnych, które odzwierciedlają ich unikalny styl.
Podczas kampanii „Always Classic” cyklicznie prezentowane będą sylwetki i historie osób, którzy wyróżnia ich indywidualny styl.
Oficjalny hasztag kampanii to #AlwaysClassic.