Moda męskim okiem: Co mówi o Tobie sieciówka, w której najczęściej się ubierasz?

Ulubiona marka odzieżowa świadczy nie tylko o Twoim stylu...
Moda męskim okiem: Co mówi o Tobie sieciówka, w której najczęściej się ubierasz?
Fot. Unsplash
18.01.2018

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że wszystkie odzieżowe sieciówki sprzedają mniej więcej to samo. Różnią się jedynie szczegółami i cenami. Być może jest w tym trochę prawdy, ale klientela poszczególnych firm jest już zupełnie inna. Kto inny kupuje ubrania w młodzieżowym Croppie, a kto inny w bardziej luksusowej Zarze. Potwierdzają to moi rozmówcy.

Nie trzeba być wybitnym znawcą mody ulicznej, żeby odróżnić House od C&A. Choć zazwyczaj w poszukiwaniu ubrań błądzimy od jednego sklepu do drugiego, każdy z nas ma swoją ulubioną markę. O czym to świadczy? Dziś próbujemy to przeanalizować na podstawie kobiecych wyborów. Czego innego spodziewamy się po klientce Mohito, a z czym innym kojarzy nam się klientka New Yorkera.

Sprawdź, co myślą o tobie faceci wyłącznie na tej podstawie. Okazuje się, że to bardzo istotna kwestia…

Zobacz również: Z tych ubrań MUSISZ zrezygnować, kiedy kończysz 15, 20, 25 i 30 lat!

sieciówki odzieżowe

fot. Unsplash

C&A

Klientka tej sieciówki lubi czuć się wyjątkowo i ma dosyć utartych wzorców. Wierna swoim przyzwyczajeniom i ludziom wokół siebie. Czasami czuje, że nie pasuje do dzisiejszych czasów.

CARRY

Ceni prostotę i nie lubi ekstrawagancji. W klasyce czuje się najlepiej i nie dotyczy to wyłącznie mody. Spokojna i bardzo przewidywalna. Nie lubi gwałtownych zmian.

CROPP

Jest młoda, energiczna i trudno za nią nadążyć. Nie interesuje jej, co wypada, a co nie. Zawsze stawia na swoim, choć konsekwencje takiej postawy bywają różne. Buntowniczka.

H&M

Nie lubi się przemęczać i najbardziej ceni święty spokój. Zależy jej na zdaniu innych, ale nie ma zamiaru nikogo udawać. Na pewno wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia.

Zobacz również: Te ciuchy noszą dziś WSZYSTKIE dziewczyny (a faceci - niestety - mają ich serdecznie dosyć)

sieciówki odzieżowe

fot. Unsplash

HOUSE

Spontaniczna i bardzo bezpośrednia. Nie myśli jeszcze o stabilizacji, bo na razie chce się wyszumieć. Interesują ją małe przyjemności. Na poważne kroki i decyzje dopiero przyjdzie czas.

MANGO

Elegantka, która czasami zadziera nosa. Nie dlatego, że jest zarozumiała, ale zna swoją wartość. Zawsze wszystko wie najlepiej, a intuicja rzadko ją zawodzi.

MEDICINE

Trudno nazwać ją fashionistką. Dla niej strój ma być przede wszystkim praktyczny i tą samą zasadą kieruje się w innych dziedzinach. Chce osiągnąć swój cel, ale nie za wszelką cenę.

MOHITO

Zadbana i przekonana o własnej wartości, ale w żadnym wypadku nie snobka. Otacza się ludźmi, z którymi nie tylko dobrze się czuje, ale którzy mogą jej pomóc w realizacji celów.

Zobacz również: 7 kroków do tego, byś odkryła swój PRAWDZIWY styl!

sieciówki odzieżowe

fot. Unsplash

NEW YORKER

Kontrolowana buntowniczka, która tak naprawdę nie różni się specjalnie od reszty. Bardzo skupiona na tym „co ludzie powiedzą”. Radosna i ciekawa świata. Trudno jej usiedzieć w jednym miejscu.

RESERVED

Normalność, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Czuje się wartościowa bez względu na to, co posiada. Otacza się ludźmi, którym ufa. Resztę trzyma na spory dystans.

RIVER ISLAND

Kobieta zagadka. Z jednej strony przewidywalna, ale z drugiej szalona. Niby elegancka, ale jednak przemawia przez nią ekstrawagancja. Często ulega wahaniom nastroju.

ZARA

Nawet jeśli jest zakompleksiona, nie daje tego po sobie poznać. Zawsze robi dobrą minę, choćby do najgorszej gry. Szybko ocenia innych i łatwo ich skreśla. Ma styl.

Komentarze (12)

Ocena: 4 / 5
majka (Ocena: 5) 26.01.2018 07:05
ja tez odzywaczailam się od kupowania w sieciówkach. Szukam fajnych stron z fajnymi rzeczami. Jakiś czas temu trafiłam na stronę zeskory com, zakochałam się w torebkach, szczególnie marki betlewski. Polecam sprawdzic jak ktoś nie zna
odpowiedz
kajaa (Ocena: 5) 22.01.2018 13:11
a ja kupuje tylko w Hexeline. Swiadczy to o tym, że mam swój styl i gust :) w sieciówkach już od dawna staram się nie kupować, bo wkurza mnie, kiedy widzę 6 dziewczyn w identycznych kurtakch
zobacz odpowiedzi (1)
gość (Ocena: 5) 19.01.2018 01:00
Takich bzdur już tu dawno nie czytałam....
odpowiedz
gość (Ocena: 1) 18.01.2018 23:00
sinsay , cropp, house, tally weijl - ubrania dla nastolatków, nie dla kobiet..
zobacz odpowiedzi (1)
gość (Ocena: 5) 18.01.2018 21:24
A sin say? Ja tylko tam kupuję
zobacz odpowiedzi (2)

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo