Nagość i erotyka w kampaniach reklamowych to zupełnie nic nowego. Roznegliżowane panie promują np. nawozy albo blachodachówki. To najbardziej prymitywna forma promocji, ale przynosząca wymierne skutki. Zgrabne ciała przyciągają uwagę potencjalnych klientów i w efekcie mogą zwiększać sprzedaż. Jednak nikt nigdy nie posunął się tak daleko, jak ta marka odzieżowa.
Amerykańska firma Eckhaus Latta poszła o krok dalej. W kampanii promującej kolekcję na wiosnę 2017 roku jej ubrania promują… uprawiający seks modele. I to w różnych konfiguracjach. Są pary hetero, kochające się lesbijki, jak i kopulujący geje. Zdjęcia wyglądają naprawdę realistycznie, więc gdyby nie konieczna cenzura, moglibyśmy pomyśleć, że to kadry z filmu porno.
Podobno są tam gdzieś także reklamowane stroje, ale jakoś trudno się na nich skupić… Czy granica dobrego smaku została przekroczona?
Zobacz również: Marketingowe samobójstwo: Zara chce zachęcić klientki do pokochania swoich krągłości. I slogan promuje TAKIM ZDJĘCIEM...
źródło: Eckhaus Latta
Szokująca kampania reklamowa marki odzieżowej Eckhaus Latta. Potrafisz skupić się na ubraniach?
źródło: Eckhaus Latta
Szokująca kampania reklamowa marki odzieżowej Eckhaus Latta. Potrafisz skupić się na ubraniach?
źródło: Eckhaus Latta
Szokująca kampania reklamowa marki odzieżowej Eckhaus Latta. Potrafisz skupić się na ubraniach?
Zobacz również: Takiej kampanii bielizny jeszcze nie było. Nie zobaczysz w niej retuszu, a niedoskonałości!