BIZUU SS 2017: Kilka słów o tym, dlaczego pokochasz tę kolekcję

Już nie możemy doczekać się wiosny!
BIZUU SS 2017: Kilka słów o tym, dlaczego pokochasz tę kolekcję
Fot. mat. prasowe
01.02.2017

31 stycznia w ATM Studio przy ulicy Wał Miedzeszyński 384 w Warszawie odbył się pokaz najnowszej kolekcji duetu BIZUU – Blanki Jordan i Zuzanny Wachowiak, dedykowanej na sezon wiosna-lato 2017.
Pastele w odcieniach beżu, żółtego, niebieskiego, ale też nieodłącznie kojarzonego z marką różu, zdecydowanie zdominowały tegoroczną kolekcję. Wzorzyste bawełny i przemycone etniczne akcenty, stanowią idealne uzupełnienie wiosenno-letniej kompozycji.


Obok klasycznych długości mini, propozycją duetu BIZUU na ten sezon są delikatne i zwiewne sukienki o długości maxi, bazujące na jedwabnych podkładach i delikatnym batyście. W kolekcji pojawią się również cygaretki – proste w formie z wysokim stanem, których dopełnieniem są koszule z charakterystycznym w tym sezonie obszernym rękawem. Całość kompozycji dopełniają swetry, o zdecydowanym i odważnym kolorze.


Inspiracją kolekcji wiosna-lato 2017 jest wielokulturowość, która przejawia się w wykorzystaniu motywów, printów, kolorów zaczerpniętych z innych kultur.


Materiały przez które prześwituje skóra, prezentują zwiewny, delikatny, adekwatny do gorącej pory roku trend.


Charakterystyczne dla BIZUU falbany zmieniają swój charakter, wkomponowując się w romantyczne, lekkie stylizacje. W kolekcji znajdziemy inspirowane wielokulturowością latynoskie suknie z odkrytymi ramionami, bazujące na spiętrzonych falbanach.


Kolor sezonu to przede wszystkim okrzyknięty nowym czarnym- cielisty beż, który w naturalny sposób łączy się z dotychczas kojarzonym z marką różem. Soczysta zieleń, błękit i limonka to kolory natury, która w tym sezonie odgrywa znaczącą rolę.


Najnowsza kolekcja to silne nawiązanie do korzeni marki BIZUU, gdzie projektantki podkreślają, iż kobiety są tak samo silne jak mężczyźni i mogą odnieść sukces. Takiej kobiecie - odważnej, znającej swoje potrzeby, której styl cały czas ewoluuje i dojrzewa – projektantki zadedykowały ten sezon.


Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak jak zawsze postawiły na najwyższą jakość wykonania swoich projektów, używając do ich stworzenia wyjątkowych tkanin pochodzących z Włoch i Francji, wśród których dominują jedwabie, muśliny i delikatne koronki oraz autorskie printy na szlachetnych podkładach.

 

Bizuu

Fot. mat. prasowe

Najnowsze projekty marki BIZUU uzupełnione zostały obuwiem marki Badura. Modele powstałe według projektu BIZUU specjalnie na pokaz, były doskonałym uzupełnieniem looków z wybiegu. Klapki na grubej, korkowej podeszwie z fantazyjnym splotem, 12-sto centymetrowe szpilki, wiązane na kostce i sandałki na grubszym słupku, pokryte zostały specjalnie wyselekcjonowanym, sprowadzanym z Włoch różnokolorowym aksamitem. Dodatkowo w kolekcji pojawiły się klasyczne skórzane trampki w print Barbie.


W stylizacjach użyto powstałych specjalnie do pokazu, o nietypowym połączeniu kolorów, skarpetek marki Gatta.


Na wybiegu podziwiać mogliśmy także wybrane modele biżuterii LILOU. Pierścionki, kolczyki, naszyjniki i bransoletki marki idealnie wpisały się w charakter kolekcji.


Za reżyserię pokazu odpowiedzialna była Katarzyna Sokołowska, zaś stylizacją sylwetek z kolekcji zajęła się Agnieszka Ścibior.


Kreatorką makijażu była Marianna Yurkiewicz, która przy wsparciu wizażystów i produktów marki INGLOT stworzyła makijaż dopełniający stylizacje pokazu.


Fryzury do pokazu wykonali styliści współpracujący z marką Sebastian Professional.


Kreatorem manicure pokazu była marka Sally Hansen. "Wspólnie z BIZUU zdecydowaliśmy się na miks aż ośmiu odcieni, dopasowanych do kolorystyki kolekcji. Odcienie nude, różu, delikatnego fioletu, a także energetyczny chabrowy - nail look wiosenno-letniej kolekcji BIZUU jest naprawdę bogaty!" - mówi Madeline Poole, Global Color Ambassador Sally Hansen.


Partnerami wydarzenia byli: Renault – Partner Główny pokazu, Braun, Badura, , Cisowianka Perlage, LILOU, INGLOT, Sebastian Professional, Sally Hansen, Moderna Holding – ZŁOTA CHMIELNA, Grecos, a także Martini, którego smakami Goście raczyli się w strefie afterparty pokazu oraz marka Whirlpool- której ambasadorem kampanii 6-ty Zmysł Projektanta jest BIZUU.


Współorganizatorem pokazu była agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT , a patronat medialny nad wydarzeniem objęli: ELLE, Gala, Glamour , Fashion Post, Jastrząb Post, polki.pl oraz DYKF by Anna Puślecka.

Kapsułowa kolekcja BIZUUxBarbie


Podczas pokazu zaprezentowane zostały także modele z nowej kapsułowej kolekcji BIZUUx Barbie.


Po spektakularnym sukcesie poprzedniej licencyjnej kolekcji, zainspirowanej kultowym serialem „Atomówki”, Projektantki nawiązały współpracę z marką Barbie.
Kampanijne hasło marki „Możesz być kim chcesz” znalazło odzwierciedlenie w odważnej, i nawiązującej do korzeni marki, kolekcji BIZUU.
Powstała w efekcie współpracy obu marek kolekcja bazuje na klasycznych, kojarzonych z marką Barbie printach, a jej ducha dopełnia styl kobiety nowoczesnej, widzianej oczami Projektantek BIZUU.
Od ponad pięciu dekad Barbie to ikona mody - stała się inspiracją do stworzenia niepowtarzalnych kolekcji, obok których nie można przejść obojętnie. Barbie pokochali m.in.: Dior, Givenchy, Versace, Armani, Burberry, Karl Lagerfeld, Moschino. Tym bardziej cieszy fakt nawiązania współpracy Barbie z polskimi projektantami.


- Barbie to ikona stylu, która nie tylko podąża za aktualnymi trendami, ale też sama je kreuje. Dlatego kiedy zaproponowano nam współpracę, zgodziłyśmy się na nią bez wahania. Ponieważ klientki BIZUU to kobiety zdecydowane i odważne, jesteśmy pewne, że zapragną mieć w swojej szafie choć jeden model z tej kolekcji. – skomentowały projektantki BIZUU.


Barbie zaprosiła do współpracy markę BIZUU, która kieruje swoje projekty do kobiet, które doskonale znają swoje potrzeby. Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak stworzyły kapsułową kolekcję BIZUUxBarbie, na którą składają się m.in. płaszcze, ale także niezwykle modne w tym sezonie kurtki typu bomberjacket. Dodatkowo, wizerunek Barbie został wykorzystany na swetrach, bluzach oraz dzianinowych sukienkach. W kolekcji znaleźć możemy także t-shirty, jeansy typu boyfriend czy klasyczną marynarkę i spodnie z lampasami.


Pierwsze modele z kolekcji dostępne są w sprzedaży już następnego dnia po pokazie we wszystkich butikach BIZUU, a także sklepie online – www.sklep.bizuu.pl. To zdecydowane novum w świecie mody.

Komentarze

Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo