Spódnica mini jest symbolem kobiecości, niezależności i pewności siebie. M. in. dlatego stylowe dziewczyny od lat 60. do dziś są wierne tej niezwykłej części garderoby. Marka KUSA specjalizuje się w tworzeniu ponadczasowych modeli, dzięki którym każda z nas może poczuć się wyjątkowo.
W debiutanckiej kolekcji KUSA znalazły się spódniczki o rozmaitych krojach, utrzymane w subtelnej kolorystyce. W trakcie projektowania każdego modelu brany jest pod uwagę nie tylko piękny wygląd, ale także pierwszorzędna jakość oraz maksymalna wygoda podczas noszenia. W tym sezonie właścicielka marki Martyna Wojciechowska postawiła na plisy, delikatne falbanki, metalowe aplikacje oraz ręcznie haftowane wzory, dzięki którym spódniczki zdecydowanie wyróżniają się na tle propozycji z sieciówek. Projekty wchodzące w skład wiosenno-letniej kolekcji zostały uszyte z aksamitu naturalnego, dżinsu, tiulu oraz bawełny.
Marka KUSA powstała na początku 2016 roku w Warszawie. Została stworzona z myślą o kobietach, które ubraniem chcą podkreślać swoje atuty, a zwłaszcza zgrabne nogi. Spódnice z metką KUSA to w 100% polskie produkty, uszyte są ze starannie wyselekcjonowanych tkanin naturalnych. Zgodnie z towarzyszącą nam ideą udowodniamy, że wysoka jakość i przystępna cena mogą iść w parze.
Fot. mat. prasowe
KUSA - sezon wiosna/lato 2016
Fot. mat. prasowe
KUSA - sezon wiosna/lato 2016
Fot. mat. prasowe
KUSA - sezon wiosna/lato 2016
Fot. mat. prasowe
KUSA - sezon wiosna/lato 2016
Fot. mat. prasowe
KUSA - sezon wiosna/lato 2016
Fot. mat. prasowe
KUSA - sezon wiosna/lato 2016