CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”

NOWA KAMPANIA REKLAMOWA MARKI CCC.
CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”
Fot. mat. prasowe
05.03.2016

Polski lider branży obuwniczej CCC wita sezon wiosenno-letni nowym hasłem reklamowym „GO FOR MORE” – „IDĘ PO WIĘCEJ”, stanowiącym element nowej strategii marketingowej spółki oraz rozpoczyna największą w swojej historii medialną kampanię reklamową.

Nowa kampania zwraca uwagę na bogatą ofertę produktów oraz promuje marki z portfolio CCC. Zrezygnowano z udziału celebrytów, co było dotąd charakterystycznym elementem komunikacji marketingowej CCC. Poprzednio twarzami marki były m.in. Anja Rubik czy Anna Przybylska.

W kampanii wzięło udział aż 7 różnych kobiet, 3 mężczyzn oraz grupa dzieci. Zaprezentowana została najnowsza wiosenno-letnia kolekcja głównych marek CCC: marki obuwia skórzanego Lasocki oraz markowych butów sportowych Sprandi a także innych marek.

CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”

Fot. mat. prasowe

CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ” 

CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”

Fot. mat. prasowe

CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ” 

CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”

Fot. mat. prasowe

CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ” 

CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”

Fot. mat. prasowe

CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ” 

CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”

Fot. mat. prasowe

CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ” 

CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”

Fot. mat. prasowe

CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ” 

Komentarze (2)

Ocena: 4.5 / 5
amazonka (Ocena: 4) 14.03.2016 11:05
Ładne mają buty, ale jakoś mach do nich pecha, zawsze jak już kupię to się z nimi coś dzieje i muszę dawać do reklamacji. Wolę jednak kupować w swoim stary, poczciwym Merg pl, tam jeszcze nigdy nic nie musiałam reklamować i jeszcze pomogą mi w wyborze.
odpowiedz
KaśkaS (Ocena: 5) 08.03.2016 17:59
Szczerzę powiedziawszy nie przepadam za Lasockim wolę jednak styl sportowy, czyli adidasy lub trampki i lubię Sneakr, w nowościach mają moje ulubione Nike Roshe Run.
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo