Każda dziewczyna lubi zmieniać swoje oblicza. Nie liczy się pora dnia czy okazja. Liczy się to, na co w danej chwili przyjdzie ochota... Kusząca stylizacja rodem z lat 50., a może zwiewna sukienka w stylu lat 70.? Nie musisz wybierać. W ciągu
dnia możesz czarować kobiecością i folkowym luzem, a wieczorem przemienić
się w zalotną pin-up girl. Wszystko za sprawą najnowszej, wiosenno-letniej
kolekcji Tally Weijl, która stawia na 100% kobiecości i pozwala odkryć wszystkie oblicza dziewczęcych wcieleń.
„The Fifties” to jeden z dwóch głównych trendów w kolekcji wiosna/lato 2009. Dziewczyna z lat 50. jest przesiąknięta seksapilem, uwielbia kokietować i roztaczać wokół siebie naturalny czar. Wystarczy jej jedno zalotne „hello”, aby mężczyźni stracili dla niej głowę. Doskonale zdaje sobie sprawę ze swego uroku, a ze swojego ciała potrafi uczynić prawdziwy atut. Pomaga jej w tym moda na odkryte ramiona, zmysłowo wiązane koszule i krótkie kurteczki. Całości dopełnia mocny makijaż: czarny eyeliner na górnych powiekach, długie rzęsy, pomalowane na czerwono usta oraz zdrowo zarumienione policzki. Taki look dodaje jej pewności siebie i utwierdza w przekonaniu, że cały świat stoi przed nią otworem.
Dziewczyna stylizowana na lata 50. ma słabość do motywu kropek i pasków. Chce być sobą, ale przy tym wyglądać jak kobietka z plakatów pin-up girl, które kiedyś były prawdziwymi ikonami dla mężczyzn. Nie boi się kusić motywami w panterkę czy intrygować barwnymi nadrukami rockabilly. A wraz z modą „The Fifties” powraca trend na marynarski styl á la „dziewczyna bosmana”. Krawaty i koszule podkreślają kobiecy, ale zdecydowany charakter kolekcji.
"Post Hippie" to drugi silny trend, który zdominował wiosenno-letnie projekty Tally Weijl. Kolekcja przeznaczona jest dla dziewczyn wyzwolonych i niezależnych, które nie boją się podążać w kierunku kolorowego stylu neon pop folkczy sexy. Dżins wykorzystują jako idealne narzędzie do podkreślania swojej indywidualności, ale łączą go z koronkami i gorsetami, nie pozbywając się marzycielskiej natury. Swoje kształty podkreślają także, zakładając ołówkowe spódnice.
Dziewczyna "Post Hippie" wykorzystuje słoneczną aurę do manifestowania hasła: „Jestem 100-procentową kobietą”. Pomaga jej w tym popularny trend beach style, którego nie zabrakło w najnowszej kolekcji na sezon wiosna/lato 2009. Obcisłe szorty świetnie podkreślają kobiecą sylwetkę, a w topach á la bikini można z łatwością podbijać wszystkie wakacyjne kurorty.
Ciekawe jesteśmy, która z wiosennych propozycji Tally Weijl podoba wam się bardziej. Czy tego lata będziecie słodkie jak pin-up girl, czy zbuntowane jak dziewczyna "Post Hippie"?
Zobacz także: