Marka sloggi w zabawnej i kontrowersyjnej kampanii zachęca wszystkich do wypróbowania nowego, ultra wygodnego biustonosza. Dlaczego? Zobaczcie sami!
Wraz z modą na „slow life” i wzrostem popularności nowego trendu hygge marka sloggi, która od początku swojego istnienia stawia na wygodę, idealnie wpisuje się w światowe trendy związane z poczuciem wolności i komfortu.
Kampania ‘Przymierz mój stanik”, ma na celu podkreślenie gwarancji wygody wszystkim z nas! Sloggi łączy doskonałe dopasowanie i podtrzymanie, zapewniając swobodę ruchów, wierząc, że prawdziwy komfort to stan umysłu, kiedy czujemy się doskonale we własnej skórze i możemy stawić czoła wszystkim codziennym wyzwaniom.
Komfort i profesjonalizm marka stawia na pierwszym miejscu. Dopracowali wszystkie elementy miseczek w swoich biustonoszach tak, aby zapewnić doskonałe podtrzymanie biustu bez użycia uciskających fiszbin.