Wybuch pandemii koronawirusa spowodował wprowadzenie ogólnokrajowego lockdownu. Swobodne przemieszczanie się zostało znacznie ograniczone, zamknięto szkoły, restauracje oraz większość sklepów. Niestety nie wszyscy producenci przetrwali ten trudny czas.
Zobacz również: Lepiej nie zamawiaj ubrań z tych popularnych platform. Mogą być pełne niebezpiecznych chemikaliów
W związku z nową rzeczywistością zakupy w dużym stopniu przeniosły się do Internetu. Nowe kolekcje w ulubionych sklepach oglądaliśmy tylko online. Na podstawie zapytań w Google analitycy ustalili, jaka marka odzieżowa była najpopularniejsza na świecie w roku 2021. Domyślacie się, kto zwyciężył?
With party season almost upon us, https://t.co/9yFuXdG2Go have crunched the numbers to discover the most searched for fashion brands in countries around the world. https://t.co/ix0L6tNqS0
— money.co.uk (@moneycouk) November 15, 2021
W tym roku największym zainteresowaniem w skali globalnej cieszyły się ubrania i akcesoria dostępne w sklepach Zara. To właśnie ta marka była najczęściej wyszukiwana w Google aż w 37 krajach.
Tuż za Zarą uplasowało się Nike, które zwyciężyło w 36 krajach. W pierwszej piątce znalazły się jeszcze Zalando, FashionNova i ASOS. Tak wynika z danych przeanalizowanych przez ekspertów związanych z portalem money.co.uk.
A jaki sklep odzieżowy był najchętniej wyszukiwany przez Polaków? Tutaj Zara musiała ustąpić niemieckiej platformie e-commerce Zalando. Podobnie było w przypadku m.in. Czech, Danii, Francji czy Belgii.
Fot. money.co.uk
A oto jak wygląda pełne zestawienie marek odzieżowych, które cieszyły się największą popularnością w 2021 roku:
Czy na tej liście znajduje się wasz ulubiony sklep?
Zobacz również: Sekretne znaczenie symbolu na metkach, które musisz znać. Dzięki temu zakupy będą o wiele łatwiejsze