To zdecydowanie nie jest dobry czas dla dużych sieci odzieżowych. Z powodu pandemii musiały na kilka miesięcy zamknąć swoje sklepy, a dziś także mierzą się z poważnymi ograniczeniami. Wskaźniki sprzedaży drastycznie spadły, bo w trudnych momentach klienci raczej nie myślą o nowej garderobie.
Zobacz również: Mężczyźni wskazali dwa ubrania, w których kobiety wyglądają na... inteligentniejsze. Będziesz je nosić?
Z jednym wyjątkiem - informuje metro.co.uk. Nawet w tak wyjątkowych okolicznościach szwedzkiej sieciówce udało się trafić w masowe gusta. Bluzka z nowej kolekcji H&M bije rekordy popularności i została wyprzedana praktycznie na całym świecie.
Także w Polsce.
źródło: hm.com
„Bluzka z bufiastym rękawem” okazała się największym hitem sprzedażowym ostatnich miesięcy w każdym kraju, gdzie działa marka. W Polsce kosztowała 139,99 zł, a mimo to znalazła wiele fanek gotowych zapłacić taką cenę.
Bluzka ze sztywnej bawełnianej tkaniny. Stójka, widoczny suwak z długim uchwytem na karku. Obfite dwuwarstwowe rękawy bufiaste z zakładkami na ramionach i z elastycznym brzegiem u dołu
- czytamy w opisie produktu, który nie jest już dostępny w żadnym rozmiarze.
Zobacz również: Faceci wymienili 5 ciuchów, które noszą pewne siebie kobiety. Lista jest krótka, ale bardzo konkretna
źródło: hm.com
Wyjątkowość kreacji potwierdzają komentarze klientek.
„Bardzo ciekawy fason, piękna kolorystyka, mocno rozbudowane ramiona. Efektowna i rzucająca się w oczy”. „Jestem mega zadowolona. Świetna!”. „Bufiaste rękawy robią wrażenie” - zachwycają się Polki.
Bluzka robi także furorę wśród blogerek modowych i influencerek, które doceniają jej oryginalność.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Czekasz na nową dostawę?
Zobacz również: 5 ciuchów, po których faceci rozpoznają... nudziary. „Trudno wyglądać bardziej przewidywalnie”