Wiosna to doskonały moment na przewietrzenie swojej garderoby i uzupełnienie jej o najmodniejsze nowości. Szał zakupów trwa, a sieciówki odzieżowe liczą zyski. W tym roku szczególnie upodobałyśmy sobie koszule. Im bardziej oryginalny fason i wykończenie, tym lepiej. Doskonałym przykładem jest pasiasta bluzka z Zary, która według statystyk jest najczęściej kupowanym w Internecie ubraniem pierwszych trzech miesięcy tego roku.
Wszystko wskazuje na to, że teraz będzie musiała konkurować z propozycją H&M. Jak informuje portal „The Sun”, koszula tej szwedzkiej marki także sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. W niektórych krajach natychmiast znika z półek i z tego powodu jest coraz trudniej dostępna. Oferowana jest w dwóch kolorach, ale w polskim sklepie dostać można tylko jeden.
Czy druga wersja już się wyprzedała? Zobaczcie, jak się prezentuje.
Zobacz również: Ta koszula jest najlepiej sprzedającym się ubraniem tego roku! Ty też chcesz ją mieć?
źródło: H&M (hm.com)
Oto ona. Bluzka z falbanami oferowana w najnowszej kolekcji sieciówki H&M jest podobno najmodniejszą częścią garderoby tego sezonu. Każda szanująca się fashionistka powinna mieć ją w swojej szafie. W polskim sklepie internetowym możesz kupić wersję jasnoniebieską. Nie wiadomo, gdzie zapodziała się opcja różowa, która sprzedawana jest nadal w innych krajach.
Koszula kosztuje 149,90 zł i dostępna jest w rozmiarach od 32 do 44.
„Prosta bluzka z bawełnianej tkaniny z dużymi falbanami u góry. Dekolt w serek, z przodu kryte zapięcie. Długie, szerokie rękawy z zakładkami i zapięciem u dołu” - czytamy w opisie na hm.com.
źródło: Instagram (instagram.com/leomieanderson)
Na jej punkcie oszalały już blogerki, a nawet modelki. Noszenie ubrań z sieciówek to wcale nie wstyd!
źródło: H&M (hm.com)
Chciałabyś ją mieć?
Zobacz również: Pierwsza zapowiedź festiwalowego sezonu, czyli H&M Loves Coachella