Od 13 listopada w sieci H&M każda z nas będzie mogła kupić ciuch albo dodatek z nowej kolekcji zaprojektowanej przez Rei Kawakubo z Comme des Garçons. Pięć dni wcześniej kolekcja zadebiutuje w Tokio (które, jak wiadomo, pełne jest zwariowanych i spragnionych ekstrawagancji fashion victims, szczególnie tłumnie gromadzących się w słynnej dzielnicy Harajuku). O popularność ciuchów w Japonii się nie martwimy, ale czy podobnie będzie i w bardziej konserwatywnej Polsce?
Najdziwniejszym elementem kolekcji wydaje się nam być czarna, falbaniasta sukienka. Na początku uderza chłodem i gotyckim stylem. Po chwili dostrzegamy bazę kreacji, którą stanowi męski w kroju surdut. Suknia jest stosunkowo droga jak na H&M - kosztuje 1190 złotych, ale świadomość, że projekt wyszedł spod ręki samej Rei Kawakubo, pozwala przeboleć tę kwotę.
My nie jesteśmy pewni, czy sukienka się przyjmie, ale być może się mylimy. Co wy o tym sądzicie? Czy Polki chcą być AŻ TAK ekstrawaganckie?
Inne elementy kolekcji znajdziecie w naszej galerii.