Gap i Cult Gaia celebrują piękno i moc współczesnej bogini

Marki łączą siły, aby zaprezentować unikalną kolekcję, która na nowo interpretuje klasyki Gap, wzbogacone o charakterystyczne projekty Cult Gaia
Gap i Cult Gaia celebrują piękno i moc współczesnej bogini
Fot.materiałpartnera
22.11.2024

Warszawa, 4.11.2024: Gap nawiązał współpracę z marką Cult Gaia z siedzibą w Los Angeles, aby stworzyć kolekcję odzieży damskiej i dziecięcej. Kolekcja, składająca się z 35 elementów, łączy ulubione klasyki Gap z nowoczesnym stylem Cult Gaia, celebrując piękno i siłę kobiet oraz oryginalny styl.

Cult Gaia – połączenie sztuki i funkcjonalności

Znana z unikatowych projektów, które mają przetrwać próbę czasu, marka Cult Gaia tworzy prawdziwe modowe dzieła sztuki, które są jednocześnie funkcjonalne na co dzień. Założona w 2012 roku przez Jasmin Larian Hekmat marka, wnosi do ikonicznych modeli Gap swoje subtelne podejście do designu, inspirowane naturą i kobiecością.

"Kolekcja z Cult Gaia to nowoczesne spojrzenie na ikony Gap. Stworzona została we współpracy z partnerem, który podziela nasze podejście do detali" – powiedział Mark Breitbard, President & CEO Gap. – "Każdy element został stworzony z wyjątkową precyzją. Mamy nadzieję, że te doskonałe projekty i świeże kroje zostaną z naszymi klientami na zawsze."

Fot.materiałpartnera

Kolekcja, która podkreśla indywidualność

Gap × Cult Gaia pielęgnuje pewność siebie i podkreśla indywidualność. Od eleganckiej odzieży wierzchniej po sukienki mini, kolekcja wprowadza nowoczesne elementy, takie jak łańcuszki i złote detale do klasycznych projektów, wykonanych z luksusowych tkanin. Wyróżniające się elementy kolekcji to denimowy gorset, dopasowane skórzane spodnie, klasyczna koszula bez pleców oraz płaszcz z wegańskiego futra.

Gap wprowadza również swój charakterystyczny łukowy logotyp, który został przekształcony w napis „GAIA”, który pojawia się na czapce z daszkiem oraz krótkiej bluzie, co odzwierciedla współpracę obu marek.

Fot.materiałpartnera

Kampania kolekcji GAP x Cult Gaia

Kampania promująca kolekcję, wyreżyserowana przez siostry Louise i Marię Thornfeldt, ukazuje modelkę i aktorkę Tinę Kunakey, w towarzystwie Kristiny Byerley, Kelly Lim, Irene Law i Christen Rhule. Jest ona hołdem dla piękna współczesnej bogini, na cześć której nazwano markę Cult Gaia.

"Nowa interpretacja klasyków Gap z perspektywy Cult Gaia była niesamowitą podróżą. Współpraca połączyła dwie unikalne, kreatywne siły, dodając nonszalancji oraz artystycznego akcentu ikonom amerykańskiego brandu" – mówi Jasmin Larian Hekmat, założycielka i projektantka Cult Gaia. – "Każdy element tej kolekcji został starannie zaprojektowany, aby inspirować do kreatywności, poprzez unikatową i ponadczasową synergię sztuki z funkcjonalnością."

Gdzie znaleźć kolekcję?

Kolekcja dostępna wyłącznie na oficjalnej stronie www.gap.pl na początku listopada 2024.

 

Materiał prasowy

 

Fot.materiałpartnera

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie