Rihanna i Puma schodzą na ziemię. Najnowszy creeper powstaje w harmonii z naturą.

Kultowe sneakersy powracają!
Rihanna i Puma schodzą na ziemię. Najnowszy creeper powstaje w harmonii z naturą.
Fot.materiałpartnera
21.04.2024

FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Kultowe sneakersy, które zrewolucjonizowały kulturę streetwear w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.

Nie ważne, czy poszukujesz monochromatycznego stylu od stóp do głów, subtelnego neutralnego wyrazu, czy też preferujesz naturalne odcienie ziemi - nowy Creeper Phatty doskonale się wyróżnia, harmonijnie wpisując się w otoczenie. Wykorzystanie wysokiej jakości materiałów, wytłaczane detale oraz złote zdobienia dodatkowo podnoszą jego rangę.

Pierwotny model Creeper został wprowadzony na rynek we wrześniu 2015 roku i stanowił platformową wersję kultowych sneakersów PUMA Suede. Ta sylwetka została wyróżniona tytułem Buta Roku przez Footwear News w 2016 roku i nie tylko zmieniła kulturę sneakersów, ale także miała duży wpływ na znaczenie marki PUMA w ciągu ostatniej dekady. Teraz Creeper jest jeszcze większy, odważniejszy i bardziej awangardowy niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki swojej ponad wymiarowej konstrukcji i gumowej podeszwie.

Fot.materiałpartnera

Najnowszy drop oferuje trzy różne wersje kolorystyczne dla wszystkich grup wiekowych i płci - całkowity kolor taupe, zieloną mgłę oraz ciepłą biel. Cała kampania stworzona przez dyrektor kreatywną Rihannę oraz fotograf Philippę Price nawiązuje do kolorystyki i rozwija koncept niepostrzeżonego działania - próby zrobienia czegoś bez bycia zauważonym. Kampania wyrusza w dynamiczną eksplorację sztuki kamuflażu poprzez starannie skomponowane obrazy w odpowiednich tonacjach.

Na fali wzniesienia po największej kampanii marki PUMA z Rihanną odbył się event w Londynie z prezentacją modelu Creeper Phatty Earth Tone. Przestrzeń została przekształcona w podziemny ogród, odzwierciedlając naturalne odcienie ziemi oraz sztukę kamuflażu, wykorzystując trawę i inne elementy natury. Goście mieli okazję podziwiać interaktywne prezentacje produktów, magiczne występy oraz oprawę muzyczną m.in. od DJ Skylatylaa, Talia A. Darling i Kim Turnbull.

Ekskluzywna kolorystyka taupe modelu FENTY X PUMA Creeper pojawiła się 17 kwietnia wyłącznie na stronie PUMA.com. Kolory Green Fog i Warm White pojawią się 25 kwietnia na całym świecie na puma.com, w sklepach PUMA i globalnych sklepach detalicznych.

 

Artykuł sponsorowany

 

Fot.materiałpartnera

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie