Artysta muzyczny, twórca i projektant ASAP Rocky oficjalnie ogłosił długoterminowe partnerstwo ze sportową marką PUMA. Zakorzeniony w branży sportów motorowych, ASAP Rocky będzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego tej kategorii, koncentrując się na połączeniu sportu i odzieży ulicznej. Rocky skupi swoją energię i wysiłki na nowym partnerstwie PUMA z F1, opracowując ekskluzywne, zaprojektowane przez niego kolekcje, które wpłyną na kierunek projektowania marki w kolejnych sezonach.
Fot.eu.puma.com/pl
Na początku tego roku PUMA ogłosiła długoterminowe partnerstwo z F1, stając się wyłącznym licencjobiorcą i sprzedawcą na torze podczas wszystkich wyścigów. Dzięki wieloletniej historii i dziedzictwu w sporcie, PUMA chętnie odkrywa wpływ, jaki odzież uliczna i moda mogą odgrywać poza torem. Wiedza o modzie, stylu i kulturze ASAP Rocky'ego wniesie nową perspektywę do rosnącej widowni F1.
Fot.eu.puma.com/pl
Pierwsza kampania, nad którą amerykański raper pracował za kulisami zarówno jako dyrektor kreatywny, jak i producent, bada kulturę samochodową w Ameryce i jej wpływ na odzież uliczną i modę. Jeszcze w tym roku Rocky wypuści wyjątkowo limitowaną kolekcję PUMA x F1. Ta kolekcja odzieży i akcesoriów będzie stanowić zapowiedź serii kolekcji kapsułowych w 2024 roku, związanych z najważniejszymi wyścigami F1.
"Praca z markami tak kultowymi jak PUMA i tak innowacyjnymi jak F1 była naprawdę inspirująca" - powiedział ASAP Rocky. "Kiedy świat zobaczy co robimy, wierzę, że nastąpi zmiana w podejściu marek do podejmowania ryzyka i współpracy z różnymi twórcami".
Fot.eu.puma.com/pl
W 2024 roku Rocky skupi swoją kreatywną uwagę na kilku wyścigach Grand Prix, począwszy od Miami. Kolekcje te zostały opracowane i zaprojektowane przez niego we współpracy z zespołami PUMA i F1. Będzie on kuratorem aktywacji na każdym z wyścigów i dyrektorem kreatywnym wszystkich działań marketingowych związanych z tymi kolekcjami.
Do 2025 roku Rocky planuje pełniej zanurzyć się w całościowych projektach dla wszystkich produktów PUMA x F1, od odzieży wyścigowej po odzież dla fanów i modę. Będzie nadal uczestniczył w działaniach marketingowych, nieustannie starając się wprowadzać zmiany w kategorii poprzez innowacyjne rozwiązania i niecodzienne koncepcje marketingowe. Rocky, PUMA i F1 wspólnie chcą poszerzyć grono odbiorców i wykorzystać połączenie między odzieżą uliczną, modą i samym sportem.
Fot.eu.puma.com/pl
"Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani tą współpracą!" - powiedziała Maria Valdes, Chief Product Officer PUMA. "Rocky jest niesamowicie utalentowany, głęboko przemyślany i zainwestował w naszą markę. Zaprezentuje swoją wizję za pomocą kapsuł wyścigowych F1 na całym świecie, które przyciągną nowych odbiorców i niewątpliwie zrobią sporo szumu na torze.".
Więcej informacji na temat kolekcji na lata 2023 i 2024 oraz dostępności w sprzedaży detalicznej zostanie udostępnionych wkrótce.
Artykuł sponsorowany