Nowości na sezon jesienno-zimowy w kampanii wizerunkowej Lavard

Jesienią prezentowane są kolekcje mody na całym świecie.
Nowości na sezon jesienno-zimowy w kampanii wizerunkowej Lavard
19.10.2021

Także polska marka Lavard przygotowała najnowsze kolekcje: damską i męską, których wyjątkowe efekty można zobaczyć w sesji wizerunkowej ze znakomitym duetem aktorskim, czyli Magdaleną Różczką oraz Piotrem Stramowskim.

Marka Lavard na sezon jesień/zima 2021/2022

Jesienią prezentowane są kolekcje mody na całym świecie. Także polska marka Lavard przygotowała najnowsze kolekcje: damską i męską, których wyjątkowe efekty można zobaczyć w sesji wizerunkowej ze znakomitym duetem aktorskim, czyli Magdaleną Różczką oraz Piotrem Stramowskim. Sesja, na której oglądać możemy jesienno-zimowe modele okryć wierzchnich oraz elegancką modę damską i męską, odbyła się w imponującej jesiennej scenerii, która tak bliska jest korzeniom marki Lavard usytuowanej u podnóża polskich Tatr.
Parę aktorską, która została twarzami marki, oglądać możemy także w licznych sztukach teatralnych oraz filmowych, choć dziś jest to serial telewizyjny. Magdalena Różczka znana z wyjątkowych kobiecych ról o wyraźnie naszkicowanym charakterze wciela się w rolę prawniczki, a jej serialowym partnerem jest Piotr Stramowski. Jest to popularny oraz utalentowany aktor, którego dorobek zawodowy to liczne produkcje filmowe oraz telewizyjne.

Para idealnie zgrana na ekranie stworzyła także doskonały duet modowy, którego styl oraz klasa zostały uchwycone na fotografiach. Wybór twarzy dla marki Lavard nie był przypadkowy – zarówno Magdalena Różczka, jak i Piotr Stramowski są osobami o nieszablonowym guście oraz ciekawym wizerunku. Piotr Stramowski, który słynie z tajemniczych ról będących kwintesencją męskości, niewymuszonego stylu oraz elegancji, wpisuje się równocześnie w wizję mężczyzny Lavard. Z kolei nieprzeciętna osobowość idąca w parze z wyjątkową urodą Magdaleny Różczki to cechy, które są bliskie także projektantom linii damskiej.
Wierność tradycji i ponadczasowej klasyce, a także oddanie tradycji to wartości, które warto przekazywać także w formie ubioru. Marka Lavard odświeża swoją filozofię, której pierwszym wyraźnym efektem jest jesienna kolekcja damska oraz męska w zupełnie nowym wydaniu. Wierność filarom swojej działalności to przede wszystkim zachwycającej jakości włoskie tkaniny, a także zaufani dostawcy i lokalnie zorganizowana produkcja. To, jak wyglądać ma mężczyzna oraz kobieta Lavard w tym sezonie to przede wszystkim wysublimowane połączenie nonszalancji z klasyczną formą oraz ocieploną, jesienną kolorystyką. W sesji królują stylizacje będące mariażem stylu formalnego oraz smart-casualowego, który utrzymany jest w nurcie jesiennej kolorystyki okraszonej wieloma nowoczesnymi detalami.

Na sesji wizerunkowej ujęte zostały flagowe okrycia damskie oraz męskie, które są powodem największej dumy dla marki. Utrzymane w nowoczesnej kolorystyce majestatycznej zieleni, tajemniczego granatu oraz królującego w tym sezonie fioletu. Odcienie te pojawiają się w różnej skali – total i minimal, a równocześnie są nawiązaniem do chłodnego krajobrazu górskiego, który przeplatają leniwe promienie słońca, a na drzewach pojawiają się pierwsze oznaki odchodzącego lata.
W kolekcji spotkamy zarówno ponadczasowe camele, granaty oraz czerń będące klasyką garderoby biznesowej i formalnej, ale także odświeżone kolory jesieni, czyli cynamonowy brąz, butelkową zieleń, ożywczy kobalt, czy głęboką, korzenną czerwień. Liberalizacji uległy także niektóre kroje, które przełamują sztywne zasady dress code w odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość oraz potrzeby klientów. Najnowsza kolekcja marki Lavard doskonale prezentowała się w przytulnym, jesiennym anturażu oraz ekskluzywnej stylistyce wnętrz. Te z kolei stały się tłem dla ekspresyjnych ujęć z udziałem perfekcyjnego duetu Piotra Stramowskiego oraz Magdaleny Różczki.

Sprawdź najnowszą kampanię Lavard na www.lavard.pl

 

Artykuł partnera

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie