#TwójStylTwójWybór – Modivo promuje indywidualizm i wygodę

Multibrandowy sklep online z modą Modivo wystartował z wiosenno-letnią kampanią.
#TwójStylTwójWybór – Modivo promuje indywidualizm i wygodę
fot. materiały prasowe
18.03.2021

Kampania pod hasłem #TwójStylTwójWybór to opowieść o nowatorskiej misji, jaką jest wymyślenie rynku mody na nowo. Modivo zaprasza do swojego świata, który łączy zakupy online z offline. Prezentuje modowo-techniczną rzeczywistość wypełnioną trendami oraz inspiracjami. Odważnie spogląda w przyszłość i zabiera nas w podróż, w której własny styl oraz wygoda dokonywania zakupów odgrywają kluczową rolę.

Wyrażaj siebie – Twój styl to Twój wybór

Motyw przewodni kampanii na sezon wiosna-lato 2021 to indywidualne podejście do mody, w której królują różnorodność i nowe technologie. Modivo oferuje najmodniejsze ubrania i dodatki na sezon wiosna-lato, które wpisują się w najgorętsze trendy – od szalonych sukienek z kolorowym printem, przez odblaskowe kurtki, po uniwersalne klasyki jak wygodny dres, który w ostatnim czasie stał się podstawą garderoby dla każdego. Modivo wspiera w odnajdywaniu własnego stylu, inspiruje na co dzień i odkrywa trendy prosto z wybiegów pamiętać, że komunikat, który wysyłamy za pomocą ubrań, zależy tylko od nas.

Kampania mocno wnika w modę retro, nawiązując do estetyki eklektycznych lat 70. i 80. Pastelowe odcienie i monochromatyczne stylizacje, dodatki w stylu boho, m.in. chusta wiązana na głowie i kontrowersyjne białe kozaki, które wróciły do łask, a obecnie są jednym z najmodniejszych modeli obuwia. Moda na wiosnę-lato 2021 czerpie garściami ze stylu vintage. Dzięki temu elementy takie jak koronki, falbanki, a także ponadczasowe klasyki, jak np. biała koszula, trencz i jeans, zyskują nowe życie.

Pandemia zmieniła rzeczywistość, której doświadczył każdy z nas – obecnie świat online i offline stale się przenikają. Doskonale widać to w kampanii sklepu na sezon wiosna-lato 2021. Nowe technologie oraz nowoczesny styl życia stanowią źródło inspiracji i mają wpływ na niepowtarzalny styl każdego z nas.

Fot. materiały prasowe

Hasło kampanii Modivo na sezon wiosna-lato 2021 ma odzwierciedlenie w realnych działaniach firmy. Sklep oferuje ponad 100 tys. produktów od 270 starannie wyselekcjonowanych marek, w tym m.in. Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, MICHAEL KORS, Calvin Klein Jeans, Max Mara, MSGM, Iro, Furla, Coccinelle, Casadei, Tommy Hilfiger, MOSCHINO, Guess, Karl Lagerfeld, Trussardi, Polo Ralph Lauren, Pinko czy Elisabetta Franchi. Wybór idealnego modelu ubrania czy dodatku ułatwia intuicyjny interfejs strony, aplikacja mobilna, autorski program lojalnościowy Modivo Fashion Club oraz innowacyjne sklepy stacjonarne. Ponadto buduje także całą platformę komunikacji w postaci dodatkowych powiadomień, które pozwolą na docieranie do klientów ze spersonalizowaną informacją. Modivo gwarantuje wiele udogodnień, m.in. dostawę w 24 godziny w dowolne miejsce i darmowy zwrot do 30 dni.

 

Materiał promocyjny

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie