Francuska marka bieliźniarska zdecydowała się na sesję bez retuszu. Zobacz piękne zdjęcia!

Finalistka „Top Model” Anna Markowska została ambasadorką marki Etam.
Francuska marka bieliźniarska zdecydowała się na sesję bez retuszu. Zobacz piękne zdjęcia!
fot. materiały prasowe
05.02.2021

Przed kilkoma dniami w sprzedaży pojawiła się nowa, walentynkowa kolekcja bielizny marki Etam. Do sesji zdjęciowej, będącej częścią kampanii promocyjnej, marka zaangażowała nieprzypadkową osobę. Ambasadorką Etam została finalistka programu „Top Model, Anna Markowska.

Anna Markowska w najnowszej kampanii Etam

Anna Markowska to nie tylko świetna modelka. Ma w sobie niezwykłą wewnętrzną siłę, która pozwoliła jej przezwyciężyć nowotwór złośliwy. Jej upór w dążeniu do realizacji własnych celów stał się powodem decyzji marki Etam o zaproszeniu modelki do współpracy przy promocji najnowszej kolekcji na 2021 rok.

Wartości marki Etam od lat są niezmienne: to nieustające uznanie dla wrażliwych i silnych kobiet, które wiedzą, czego chcą, i nie wahają się o to zawalczyć. Nic więc dziwnego, że tak wyjątkowa osoba, jak Anna Markowska, została ambasadorką marki. Poza życiem zawodowym jest równie aktywna: kocha sport, włącznie z jego ekstremalnymi dziedzinami, kocha też podróżować.

Fot. materiały prasowe

To jednak nie pierwszy raz kiedy Anna Markowska prezentuje bieliznę marki Etam. W latach 2019 i 2020 prezentowała projekty marki w ramach Etam Live Show podczas Paryskiego Tygodnia Mody.

W pełnej naturalności, paryskiej sesji zdjęciowej modelka wzięła udział wraz z Cindy Bruna, Mélodie Vaxélaire i Andreeą Diaconu. W swoim obiektywie uchwycił je znany francuski fotograf Nathaniel Goldberg, posiadający w swoim portfolio współpracę z takimi gorącymi nazwiskami jak Kate Moss czy Lady Gaga. Aby podbić naturalny efekt zdjęć, Goldberg całkowicie zrezygnował z retuszu zdjęć.

Na nową walentynkową kolekcję Etam na 2021 składają się niesamowicie miłe dla ciała halki i piżamy z naturalnego jedwabiu, nie brakuje tez zmysłowych koronek. Kolekcja jest już dostępna w sprzedaży i najchętniej miałybyśmy w swojej garderobie wszystkie projekty!

Fot. materiały prasowe

 

Artykuł sponsorowany

Komentarze (4)
Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 09.02.2021 17:56
te modelki są okropne, w ogole nie ponetne...
odpowiedz
Weronika (Ocena: 5) 05.02.2021 21:16
Wow, super, że Francuska marka zaangażowała do kampanii Polkę z taką historią!
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 05.02.2021 16:36
No i dobrze. Na nieretuszowanych zdjeciach przynajmniej widac jaka ta bielizna jest i w wiekszosci okazuje sie, ze dany ciuch wcale taki super nie jest. Zdjecia sa podrasowane, bo ciuchy czy bielizna sa tragicznej jakosci. Po prostu. I tu tez wychodzi, ze bielizna etam to naprawde nic ciekawego, a ceny duzo zawyzone do wzornictwa, krojow itd
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 05.02.2021 15:36
Uwielbiam ich za to 👏
odpowiedz

Polecane dla Ciebie