Biżuteria Swarovskiego w niesamowitych kadrach młodych twórców. Obejrzyj najlepsze prace!

Zachwycają i zaskakują!
Biżuteria Swarovskiego w niesamowitych kadrach młodych twórców. Obejrzyj najlepsze prace!
fot. materiały prasowe
27.11.2020

W tym roku po raz trzeci Projekt Packshot wyłonił największe talenty wśród polskich artystów, którzy nie pozostają obojętni na piękno nieożywionych przedmiotów. Do finału zakwalifikowało się 10 osób. Ich prace przyciągają oko nawet największych dyletantów w świecie fotografii. Zobacz, jak w tym roku przedstawiały się najlepsze projekty na Answear Projekt Packshot!

Projekt Packshot od Answear – wsparcie dla młodych artystów

Od 2017 roku Answear wspiera najbardziej kreatywnych młodych twórców. W tym roku do współpracy zaprosił markę Swarovski. To pod ich patronatem dziesiątki finalistów, pośród 600 nadesłanych zgłoszeń, walczyło o nagrodę główną – indywidualne warsztaty fotograficzne u Marty Wojtal oraz publikację finałowych zdjęć w magazynie ELLE. Zadanie konkursowe tylko z pozoru było proste. Zobacz, jak poradzili sobie z tym najlepsi!

Fot. Daria Folcik

Jak było na Projekt Packshot 2020?

Trzecia edycja konkursu pod patronatem najbardziej rozpoznawalnej marki biżuteryjnej na świecie cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Konkurs Answear – Projekt Packshot został zorganizowany w 7 krajach. Tylko w Polsce swój udział zgłosiło ponad 600 osób. To właśnie z nich wyłoniono finałową trójkę: Mariusza Tokajuka, Lindę Parys oraz Darię Folcik. Każda z tych prac to zupełnie inna historia opowiedziana oczyma wyobraźni autora. Zwycięzca tematem swoich prac uczynił istoty morskie. Biżuteria Swarovskiego została dosłownie wpleciona w ich naturalne środowisko, połyskując pięknem błękitnych kamieni.

Fot. Linda Parys

Zadanie konkursowe Projeckt Pachshot

Jako zadanie konkursowe młodzi artyści mieli wykonać fotografię, której głównymi bohaterami miały być błyskotki Swarovskiego. Uczestnicy musieli wykazać się nie lada pomysłowością, by przejść do finału. Dokonując wyboru, brano pod uwagę takie elementy kompozycji, jak: estetyka, różnorodność czy znajomość aktualnych trendów w designie. Jury oceniało również kreatywność i pomysłowość uczestników. Zaprezentowany przez nich poziom był naprawdę wysoki. Finałowe prace to przede wszystkim zaskakująca scenografia, piękno ukryte w biżuterii i bijący z niej blask. A każda kompozycja to opowiadanie na miarę najlepszego literata.

Fot. Daria Folcik

Partnerzy konkursu

Młodzi artyści jak co roku mogli liczyć na wsparcie głównego organizatora – internetowego sklepu multibrandowego answear.com. Oferuje on szeroki wybór ubrań, butów i akcesoriów ponad 300 marek znanych na całym świecie. Tym razem jednak celem Answear było nie tylko zachęcanie klientów do zmiany własnej stylizacji, ale uwolnienie kreatywności u młodych artystów. Właśnie dlatego od lat marka wspiera projekty skierowane do fotografów, stylistów i projektantów mody na początku swojej kariery zawodowej. W tej edycji konkursu Answear do współpracy zaprosił czołowe pismo świata mody – magazyn ELLE oraz wspomnianą już wielokrotnie markę Swarovski, która w tym roku obchodzi 125-lecie. Organizatorzy ufundowali nie tylko nagrodę główną, ale także nagrody dla wszystkich finalistów – w postaci zestawów biżuterii stworzonej z okazji jubileuszu Swarovskiego – oraz autorów wyróżnionych prac (kultowe Iphony SE).

Wszystkim finalistom serdeczne gratulacje! A Wam prezentujemy najciekawsze prace z Projekt Packshot 2020.

Fot. Mariusz Tokajuk

 

To nie jest jedyny projekt o takim charakterze, którego organizatorem jest marka Answear. Na swoim koncie ma wiele projektów skierowanych do młodych kreatywnych osób, do których należą między innymi: Bitwa Stylistów, #CatchTheMoment, czy wiele innych. Marka bardzo chętnie inicjuje rozliczne projekty z obszaru kreatywnego contentu, zachęcając do zabawy, ale także chcąc być promotorem młodych talentów, prezentując ich między innymi swoim klientom. Takie podejście stanowi niezaprzeczalny wyróżnik marki.

 

Artykuł sponsorowany

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie