Viki Gabor i Marcin Maciejczak jak żywcem wyjęci z wczesnych lat 2000. Zobacz sesję zdjęciową!

Młodzi wokaliści wystąpili w najnowszej kampanii PUMA RS-2K Internet Exploring.
Viki Gabor i Marcin Maciejczak jak żywcem wyjęci z wczesnych lat 2000. Zobacz sesję zdjęciową!
fot. materiały prasowe
01.09.2020

Sportowa marka PUMA zaprosiła Viki Gabor i Marcina Maciejczaka do udziału w sesji zdjęciowej, prezentującej najnowszy model RS-2K Internet Exploring. Buty są ciekawym połączeniem modowej estetyki z początku lat 2000. z futurystycznymi elementami i taki jest też klimat sesji zdjęciowej. Jak sama nazwa wskazuje, główną inspiracją do stworzenia butów był rozwój Internetu, który z czasem zaczął mieć ogromny wpływ na nasze życie codzienne.

Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii PUMA RS-2K Internet Exploring

Wraz z kampanią PUMA RS-2K, Marcin Maciejczak dołącza do grona ambasadorów marki PUMA, która wspiera młode, kreatywne talenty. Młody wokalista podbił serca widzów, zwyciężając trzecią edycję programu „The Voice Kids”. Czternastolatek, jeszcze przed udziałem w programie, sam nagrywał oraz montował swoje teledyski, publikując je na YouTube. Niedawno ukazał się jego singiel „Deszcz i Bez”, który jest zapowiedzią debiutanckiego albumu artysty.

Model PUMA RS-2K Internet Exploring / fot. materiały prasowe

Dwójka ambasadorów marki w sesji zdjęciowej przenoszą się do czasów pierwszych komunikatorów internetowych. Estetyka zdjęć mocno nawiązuje do okresu sprzed dwóch dekad – jaskrawe kolory, gradienty, pierwsze awatary i emotikony oraz hologramy.

A mo­że Wy też chcie­li­by­ście wejść do wir­tu­al­ne­go świa­ta? To będzie moż­li­we! Już niebawem na In­sta­gra­mie pojawi się fil­tr, któ­ry prze­nie­sie również Was do lat 2000.! Filtr na­wią­zu­je do od­waż­nej ko­lo­ry­sty­ki bu­tów i wy­ko­rzy­stu­je mo­tyw prze­wod­ni kam­pa­nii – okna old­sku­lo­wej prze­glą­dar­ki in­ter­ne­to­wej.

Model PUMA RS-2K Internet Exploring / fot. materiały prasowe

Model PUMA RS-2K Internet Exploring został stworzony z myślą o osobach ceniących nowatorskie podejście do mody. Cechy konstrukcyjne wyróżnia siateczkowa cholewka z mieszanką zamszu, skóry i syntetycznych nakładek, a także masywna sylwetka oraz jaskrawe kolory.

 

Buty dostępne są w sprzedaży od 20.08 w oficjalnych sklepach PUMA oraz na PUMA.com.

 

Materiał partnera

Komentarze (3)
Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 01.09.2020 14:12
Nawet spoko
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 01.09.2020 11:45
Na pierwszym zdjęciu to jak w latach 90tych, były modne takie dresy. Sama taki miałam jak byłam mała.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 01.09.2020 09:55
podobają mi się nawet
odpowiedz

Polecane dla Ciebie