Sportowa marka PUMA zaprosiła Viki Gabor i Marcina Maciejczaka do udziału w sesji zdjęciowej, prezentującej najnowszy model RS-2K Internet Exploring. Buty są ciekawym połączeniem modowej estetyki z początku lat 2000. z futurystycznymi elementami i taki jest też klimat sesji zdjęciowej. Jak sama nazwa wskazuje, główną inspiracją do stworzenia butów był rozwój Internetu, który z czasem zaczął mieć ogromny wpływ na nasze życie codzienne.
Wraz z kampanią PUMA RS-2K, Marcin Maciejczak dołącza do grona ambasadorów marki PUMA, która wspiera młode, kreatywne talenty. Młody wokalista podbił serca widzów, zwyciężając trzecią edycję programu „The Voice Kids”. Czternastolatek, jeszcze przed udziałem w programie, sam nagrywał oraz montował swoje teledyski, publikując je na YouTube. Niedawno ukazał się jego singiel „Deszcz i Bez”, który jest zapowiedzią debiutanckiego albumu artysty.
Model PUMA RS-2K Internet Exploring / fot. materiały prasowe
Dwójka ambasadorów marki w sesji zdjęciowej przenoszą się do czasów pierwszych komunikatorów internetowych. Estetyka zdjęć mocno nawiązuje do okresu sprzed dwóch dekad – jaskrawe kolory, gradienty, pierwsze awatary i emotikony oraz hologramy.
A może Wy też chcielibyście wejść do wirtualnego świata? To będzie możliwe! Już niebawem na Instagramie pojawi się filtr, który przeniesie również Was do lat 2000.! Filtr nawiązuje do odważnej kolorystyki butów i wykorzystuje motyw przewodni kampanii – okna oldskulowej przeglądarki internetowej.
Model PUMA RS-2K Internet Exploring / fot. materiały prasowe
Model PUMA RS-2K Internet Exploring został stworzony z myślą o osobach ceniących nowatorskie podejście do mody. Cechy konstrukcyjne wyróżnia siateczkowa cholewka z mieszanką zamszu, skóry i syntetycznych nakładek, a także masywna sylwetka oraz jaskrawe kolory.
Buty dostępne są w sprzedaży od 20.08 w oficjalnych sklepach PUMA oraz na PUMA.com.
Materiał partnera