Co jest potrzebne do reklamacji butów w CCC?

Sprawdź, co należy zrobić, aby cały proces przebiegł sprawnie.
Co jest potrzebne do reklamacji butów w CCC?
fot. www.instagram.com/cccshoesbags/
01.07.2019

Każdemu z nas zdarzyło się kupić buty, które jednak nie spełniły naszych oczekiwań, miały wadę albo szybko zostały uszkodzone. Jeśli były prawidłowo użytkowane i pielęgnowane, możesz dokonać reklamacji – w CCC otrzymujesz dwuletnią rękojmię na buty. Wyjaśniamy, jak to zrobić, aby cały proces przebiegł sprawnie.

W trakcie użytkowania butów mogą wystąpić tzw. wady ukryte – np. obuwie nagle zaczyna się rozklejać, traci kolor i wygląd, farbuje, pękła cholewka itd. Zwykle reklamacji dokonujemy w przypadku wystąpienia wad konstrukcyjnych, materiałowych i technologicznych.

Jeśli wada ujawniła się przed upływem dwóch lat od daty zakupu, pamiętaj o swoim prawie do reklamacji. W CCC podlegają jej m.in. buty i torebki, wyjątkiem są akcesoria do pielęgnacji obuwia, biżuteria i kosmetyki.

Paragon a reklamacja w CCC?

Aby dokonać reklamacji np. torebki czy butów w CCC, nie potrzebujesz paragonu. Wystarczające jest m.in. potwierdzenie płatności kartą, wyciąg z banku albo oświadczenie woli z informacją o miejscu i dacie zakupu.

Poza tym historia zakupów jest zachowywana na koncie członka Klubu CCC. Warto korzystać z niej podczas każdych zakupów – niezależnie od tego, czy są to buty Lasocki, Quazi, Lanetti czy Jenny Fairy, sneakersy New Balance czy torebki. Aby uniknąć odrzucenia reklamacji w CCC, ważne jest, aby dokładnie i precyzyjnie opisać problem.

Sprawdź status swojej reklamacji

W każdej chwili można też sprawdzić status reklamacji na stronie http://r.ccc.eu. Wystarczy wpisać numer reklamacji oraz kod ze zlecenia reklamacyjnego. Jeżeli nie otrzymasz odpowiedzi na swoje pismo w ciągu 14 dni, przyjmuje się, że Twoje roszczenie zostało zaakceptowane. Pamiętaj też, że masz prawo do odwołania reklamacji w CCC.

W razie zaakceptowania reklamacji przysługuje Ci prawo do naprawy obuwia, wymiany, obniżenia ceny lub zwrot pieniędzy, czyli odstąpienie od umowy.

Szczegółowe reklamacje na temat zwrotów i reklamacji w CCC

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji CCC znajdziesz tutaj: https://ccc.eu/pl/pytania-i-odpowiedzi. Zachęcamy też do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta CCC (czynne od pn. do pt. w godz. 9.00-17.00); nr tel.: +48 42 21 44 222.

 

Polecane wideo

Komentarze (7)
Ocena: 5 / 5
Joanna (Ocena: 5) 30.03.2020 16:59
Dodaj opinię rzeczoznawcy do butów, tylko je najpierw ogarnij. Jak będzie opinia to nie mają podstawy odmówić reklamacji, a przynajmniej w przypadku moich reklamacji z opinią rzeczoznawcy maj, nie mieli podstawy i do tej pory udało się reklamować z powodzeniem.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 07.03.2020 15:43
Przestrzegam przed kupowaniem w CCC. Już kiedyś postanowiłam, że już więcej nie kupię butów z ccc. Niestety, popełniłam ten błąd ponownie. Kupiłam buty - ostatnia para, która była wystawiona dla klientów. Widać było, że buty były chodzone po sklepie. Założyłam je raz w pomieszczeniu, nie odczepiając metki. Chciałam je oddać, nawet ich nie czyściłam. Pani nie przyjęła zwrotu, ponieważ buty były chodzone.
zobacz odpowiedzi (1)
zagubiona (Ocena: 5) 18.02.2020 11:18
Kurczę, jakbym czytała o sobie... Własnie jestem w podobnej sytuacji i nie mam pojęcia, co robić. Mówisz, że opinia rzeczoznawcy pomogła? Polecisz kogoś?
zobacz odpowiedzi (2)
gość (Ocena: 5) 17.02.2020 18:56
Szkoda tylko, że mają gdzieś te reklamacje, a użeranie się z nimi, to walka z wiatrakami. Musiałam reklamować kiedyś czółenka, bo obcas mi odpadł po pierwszym założeniu. Reklamacja odrzucona, w odmowie czytam, że na buty był wywierany zbyt duży nacisk i dlatego obcas odpadł. Myślałam, że sobie chyba jakieś jaja robią, za radą koleżanki poszłam do rzeczoznawcy i z ich opinią się odwoływałam i tym razem się udało. Żeby to była tylko jedna taka historia, to może bym uznała, że miałam pecha, ale nie ja jedna nacięłam się na reklamacje w tej sieciówce...
odpowiedz

Polecane dla Ciebie