Pies porwany przez UFO i barman-zombie. Takiej kampanii jeszcze nie było!

House nagrał wciągający miniserial!
Pies porwany przez UFO i barman-zombie. Takiej kampanii jeszcze nie było!
fot. materiały prasowe
12.03.2019

Jest intrygująco już od pierwszych sekund. Pewnej dziewczynie ginie pies, gdzie indziej pojawia się grupa obcych, a w lokalnym beach barze koktajle podaje niepokojąco charczący koleś. Nic nie wskazuje na to, że powodem tych wszystkich tajemniczych zjawisk są… ciuchy. W mini-serialu NEVER LEAVE THE HOUSE główną rolę gra najnowsza kolekcja House SS19, której bezwzględnie pragną wszyscy.

Najnowsza kampania House powstała w formie mini-serialu, który można obejrzeć na kanałach społecznościowych marki. Jego fabuła oparta jest na serii tajemniczych wydarzeń, których nie łączy nic oprócz…ubrań. Stają się one obiektem pożądania wielu postaci, niekoniecznie pochodzących z tej planety. Kluczem do rozwiązania wszystkich zagadek jest tytuł: NEVER LEAVE THE HOUSE. Za reżyserię materiałów wideo odpowiada Krzysztof Grajper, który po raz drugi podjął współpracę z marką. Odcinki promowane są plakatami w stylu retro, do których zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.

Nowa kolekcja House SS19

W tym sezonie rządzi wolność i podejście do mody z przymrużeniem oka, dlatego w najnowszej kolekcji House SS19 znajdziecie inspiracje czerpane z różnych okresów, estetyk i stron świata. Jest to zapewnienie, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Bezwzględnym hitem w damskiej i męskiej odsłonie jest wzbogacanie stylizacji o jaskrawe kolory. W damskiej kapsułowej kolekcji Shoot of lime, są to zestawienia neonu z wężowymi printami, natomiast w linii dla mężczyzn fiolet komponuje się w bardzo energetyczne zestawy z limonkową zielenią.

Propozycje dla niej to głównie kobiece, warstwowe looki w stylu retro-sport, jak i również przeprojektowana klasyka bazująca na zwierzęcych i apaszkowych printach. Hitem kolekcji jest sztruks, który w tym sezonie wraca do łask i pojawia się w postaci dziewczęcych spódniczek, oversizowych koszul i ogrodniczek. W kolekcji odnaleźć można wiele inspiracji zaczerpniętych ze stylu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, m. in. bluzy z graficznymi nadrukami, multikolorowe bluzki, koszule z dwurzędowym zapięciem i duży wybór szerokich spodni. Z mody nie wychodzą T-shirty z mocnymi hasłami (a także gwiazdami, takimi jak: Freddie Mecrury, Whitney Houston, czy Dua Lipa) i długie, plisowane spódnice. Nowością są góry i doły w geometryczne mikro-wzory, przywodzące na myśl estetykę lat ’60 i ’70 oraz workwearowy denim dla niej. Dodatkowo połączenia neonu z bielą, pomarańczu z moro oraz przezroczyste nerki i plecaki to absolutne must-have’y. Na cieplejsze dni House proponuje zwiewne i luźne stylizacje total white bazujące na koronkowych materiałach oraz klasyczne marynarskie motywy wprost z francuskiej riwiery w trendzie Into the blue. W sezon wiosna-lato 2019 najlepiej wejść w wygodnych sneakersach w stylu retro. Nowa kolekcja brandu to królestwo dodatków i akcesoriów, które idealnie uzupełnią każdą stylizację.

Nie zabraknie też propozycji dla męskiej części fanów stylu casual i vintage. Southern Traveller to specjalna podróżnicza mini-kolekcja dla niego pełna modowych perełek – od ramonesek i sztruksowych kurtek po T-shirty z tatuażowymi i meksykańskimi motywami graficznymi. Marka House przygotowała też szeroką gamę casualowych męskich stylizacji bazujących na stonowanych barwach – bordo, granatach, beżach i melanżowej szarości. W męskiej palecie barw powiewem świeżości jest kolor miętowy, wykorzystany, np. na bluzach i koszulkach. Ponadto dla zwolenników ulicznego luzu stworzono linię Sideline Casual inspirowaną stylem brytyjskich kibiców z lat ’90. Wśród butów prym wiodą wygodne retro runnersy i nieśmiertelne trampki, które idealnie pasują nie tylko do denimu.

 

UWAGA! Dla wszystkich fanów mody i seriali przygotowano wyjątkowy konkurs. Do wygrania są pakiety filmowe i karty podarunkowe House. By wziąć udział w konkursie należy wśród produktów w sklepie online odnaleźć 5 postaci z odcinków NEVER LEAVE THE HOUSE i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Pamiętajcie, że wszędzie ktoś lub coś czyha na Wasze ciuchy, dlatego najlepiej mieć je zawsze przy (na) sobie!

Więcej szczegółów na stronie www.housebrand.com

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie