„Moja dziewczyna schudła i przestała mi się podobać. Marzę o tym, żeby ją utuczyć”

24 Lutego 2018

„Piersi jej zmalały, podobnie pupa. Brzuch ma idealnie płaski, a nogi jak patyki....”

dziewczyna na diecie

Można powiedzieć, że większość facetów woli szczupłe kobiety. Nie brakuje jednak fanów kobiecych kształtów. I to bardzo dużych. Specyficzną grupą mężczyzn są pod tym względem feedersi. Zaliczają się do niej osoby z zaburzeniem seksualnym. Podniecenie seksualne wywołuje u nich otyłość. Nie zawsze są to faceci. Zaburzenie może również występować u kobiet. Feedersi mają też upodobanie w tuczeniu swoich partnerów seksualnych i poniżaniu ich ze względu na tuszę. Feedersi to fetyszyści.

Marek nie ma tak skrajnych upodobań, ale zdecydowanie lubi pulchniejsze kobiety. Kiedy poznał Sandrę, nosiła rozmiar L. Niedawno udało jej się schudnąć do S. Marek nie cieszy się z tego. Wręcz przeciwnie, marzy, aby Sandra na powrót stała się pulchna. Ona sama nie chce o tym słyszeć.

Mężczyzna chce was zapytać, jak może nakłonić dziewczynę do zmiany zdania.

Zobacz także: Męskim okiem: Właśnie TO robi facet, zanim Ci się oświadczy

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (16)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-01 01:02:36

Faceci są pop...ierdoleni,,,kiedy dziewczyna przytyje - źle, kiedy schudnie - też źle. Ch*j wam wszystkim w du..pę zakompleksione prawiczki, wam nigdy nie dogodzi, choćbyście mieli gwiazdę z nieba i tak będziecie narzekać !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
anonim
(Ocena: 5)
2018-02-25 14:42:49

Brawo dla dziewczyny ! Przy chorej tarczycy tak schudnąć! Niech autor listu pogłębi wiedzę na temat tej choroby i wtedy może zrozumie, że dieta i ruch są tutaj najważniejsze.Dziewczyna zrobiła to dla własnego zdrowia. Jeśli autor nie potrafi tego zaakceptować to niech da sobie spokój i nie marnuje życia dziewczynie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-02-24 23:52:54

Kolego, jesteś płytkim zboczeńcem, feedersem. Do tego na pewno również pijakiem i alkoholikiem. Powinieneś zostać odizolowany od społeczeństwa, to tacy jak ty to wrzód na dupie narodu polskiego.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-02-24 20:26:40

Zalosne, kiedy czlowiek skupia sie wylacznie na sylwetce drugiegi czlowieka i twierdzi ze ukochana kobieta przestala mu sie podobac dlatego, ze w tym wypadku schudla? Chory facet. Strasznie plytki. Jesli skupia sie wylacznie na wygladzie, nie stworzy zadnego dluzszego, udanego zwiazku.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-02-24 19:28:02

Nienawidzę jak ktoś myli kobiece kształty z tłuszczem i nadwagą

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-02-24 15:42:16

Rozmiar L i krągła? Ludzie, przecież rozmiar L to 38. Ona była szczupła, a po odchudzaniu jest chuda

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-02-24 16:03:17

L to 40, geniuszu

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
A to zależy. Jak jest niska, to
(Ocena: 5)
2018-02-24 16:04:57

A to zależy. Jak jest niska, to nawet przy 38 może wyglądać jak kluska.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Gosia
(Ocena: 5)
2018-02-24 12:11:19

Gratuluję dziewczynie a ten pan jak tego nie umie docenić niech się pakuje a ona znajdzie kogoś wartościowego

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-02-24 12:05:33

Mój facet też lubi grubsze dziewczyny. Nawet pokazał mi swoją ex, która jego zdaniem ma świetne ciało, a ja widziałam sadło, cellulit i obwisłe cycki. Sama zawsze nosiłam rozmiar 34, mam małe cycki, choć wolałabym mieć większe, ale nie mam zamiaru tyć dla faceta, a dodam, że mam podobną budowę ciała do Shakiry. Wystarczy, że przytyję 4kg i już czuję się ociężała, a przecież mam się dobrze czuć we własnym ciele. Problem z tym, że nie czuję się dla niego atrakcyjna. Wydaje mi się, że inne kobiety (które większość ludzi uznałoby za mniej atrakcyjne ode mnie) jemu podobają się bardziej. To mnie wpędza w kompleksy i poczucie zazdrości. Nie widzę w jego oczach pożądania i choć jest dla mnie bardzo dobry, to ostatecznie chyba przez to wszystko go zostawię. Już nawet seksu z nim mi się odechciewa i marzy mi się ktoś, kto autentycznie będzie mnie pragnął.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-02-25 01:10:24

A rzuc w cholere idiote, ktory swojej obecnej dziewczynie pokazuje zdjecia eks i zachwyca sie jej cialem! Niewazne jak juz wyglada, to obrzydliwe zachowanie i brak szacunku wobec Ciebie. Zostaw go.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-02-25 13:37:35

Zatem: rozstanie. Życie jest za krótkie, na beznadziejne i nieudane związki. Masz być z gościem, który bedzie szalał na Twój widok!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-02-24 11:30:09

Wspaniale ze są mężczyźni którzy akceptują takie kobiety. Chociaż moim zdaniem nie chce im się o sobie zadbać, wola siedzieć przed telewizorem. Po co się starać jak nikt jej nie poderwie. A co czuje dziewczyna patrząc w lustro? Obrzydzenie do samej siebie. Zamyka się w sobie , wstydzi sie swojego wygladu i przestaje pokazywac na swiat. A komplementy odbiera jako wyśmiewanie się z niej. Brawo dziewczyno... podziwiam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Ewa
(Ocena: 5)
2018-02-24 07:54:17

Co za gość.. Bycie szczupłym to nie tylko moda ale przede wszystkim zdrowie i dłuższe życie. Tak nas natura stworzyła, że ruch jest potrzebny a jedzenie ograniczone i tylko naturalne. Dzisiaj jest odwrotnie, za dużo siedzimy i jemy bez ograniczeń byle co i stąd problemy. Ja w ciągu roku zrzuciłam 19 kg czuję sie o niebo lepiej! Poczytajcie sobie książkę Odchudzanie z elementami fizjologii i biochemii. Warto, mi ta wiedza bardzo pomogła w moim odchudzaniu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz