Jak wygląda związek ze znacznie starszym facetem?

27 Czerwca 2015

Rówieśnik nigdy nie da Ci tyle, co partner w wieku Twojego ojca.

Gossip Girl

Większość z nas gustuje w mężczyznach w podobnym wieku. Ewentualnie kilka lat starszych. Nie da się jednak ukryć, że są także kobiety wyraźnie zainteresowane znacznie starszymi panami. Takie pary widujemy coraz częściej i powoli przestajemy zwracać na to uwagę. Dojrzały facet w towarzystwie młodej dziewczyny nikogo już nie szokuje. Zazwyczaj podejrzenie jest jedno – musi być bardzo bogaty, skoro zaimponował ślicznotce, dla której mógłby być ojcem.

Nie ma sensu udawać, że takie sytuacje się nie zdarzają. Pieniądze to wciąż wspaniały afrodyzjak, który sprawia, że różnica wieku i stare ciało przestają mieć znaczenie. Nie warto jednak wrzucać wszystkich takich przypadków do jednego worka. Wśród nas są kobiety, których nie interesuje stan posiadania partnera, ale wiele jego innych zalet. Tych, wbrew pozorom, wcale nie brakuje!

Dlaczego decydujemy się na związek ze znacznie starszym mężczyzną? Oto kilka kwestii, którym wiele z nas nie potrafi się oprzeć...

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (77)
ocena
4.7/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

noemi
(Ocena: 5)
2017-08-20 19:36:26

Mój mężczyzna jest 31 lat starszy ode mnie. Mamy 11 miesięczną córeczkę. Jesteśmy parą 6 lat i jesteśmy szczęśliwi. Co myślą o Nas inni to nieważne. My nareszcie znaleźliśmy swoje szczęście i radość.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Maaaaja23
(Ocena: 5)
2017-09-24 18:27:01

Popieram takie związki:) U nas jest 39 lat różnicy i jesteśmy niesamowicie szczęśliwi:) nie myślimy o tym co mówią o nas ludzie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-09-28 00:16:32

re: Jak wygląda związek ze znacznie starszym facetem?

dfgji

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-09-28 00:14:35

re: Jak wygląda związek ze znacznie starszym facetem?

lk

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-29 22:57:40

re: Jak wygląda związek ze znacznie starszym facetem?

Moja pierwsza wielka milosc 15 lat roznicy. Wcześniej byłam przeciwna tego typu związkom ale życie czasem weryfikuje nasze poglądy w zabawny sposób. Rozstaliśmy się ale do dziś jesteśmy bardzo dobrymi przyjaciółmi. Potem byli rówieśnicy, starsi o 5 lat, 7.. ciągle nie czułam tego czegoś. No i ostatnia miłość, tu juz przeszłam samą siebie bo 33 lata różnicy. Ale w końcu coś poczułam! Po raz pierwszy od 12 lat jakieś emocje w związku. Dziś to skonczylam bo oczywiście taki układ jest niedorzeczny ale jest mi z tym strasznie źle :-( dodam że normalnie starsi faceci są dla mnie oblesni i budzą moje obrzydzenie. A jednak znalazły się jednostki które się wymknely mojemu sposobowi postrzegania. Sama nie mogę tego zrozumieć! ciekawe co na to psychologowie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
n
(Ocena: 5)
2015-06-29 14:03:18

re: Jak wygląda związek ze znacznie starszym facetem?

Ja miałąm faceta o 17 lat starszego. Ja zawsze byłam dojrzała jak na swój wiek a on zwariowany. Nigdy nie wziełam od niego żadnego drogiego prezentu ani nic co by mogło spowodować, że ktoś mnie oskarży o materializm (bo był zamożny). Charaktery mamy mocne i nasz burzliwy związek zakończył się po 5 latach. Nie żałuję tego teraz mam wspaniałego męża 5 lat starszego i w moim przypadku idealna różnica. Ale pewne chwile z tamtym wspominam do dziś. Znam tego faceta nadal, ale teraz nie wyobrażam sobie z nim być (oczywiście poza tym, że kocham męża) ponieważ jak był koło 40 to było wspaniale, ale im jest starszy tym gorszy. W młodym wieku nie jest problemem różnica np 15 lat. Ale jak on jest teraz po 50 to już jest duża różnica. No i on wiedział, że laski na niego lecą więc jestem pewna, że mnie zdradzał.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 2)
2015-06-29 09:28:54

re: Jak wygląda związek ze znacznie starszym facetem?

Mój facet jest 13 lat starszy. Mialam 16 lat kiedy sie poznalismy, a teraz po 5 latach bierzemy slub za 5 tygodni :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-29 02:40:48

re: Jak wygląda związek ze znacznie starszym facetem?

Mnie zawsze ciagnęło do starszych mężczyzn. Mój pierwszy mężczyzna był o 8 lat starszy (ja 20, on 28), na początku wydawało mi się, że 8 lat to nie tak mało, ale nie odczuwałam ŻADNEJ różnicy. Albo to ja jestem zbyt dojrzała, albo on był niedojrzały, choc obstawiam to drugie. Teraz to mi po głowie chodzi, żeby znaleźć takiego 32, 33 lata, ale wiem że żaden taki poważnie na mnie nie spojrzy, nie oszukuję się. Dochodzi do tego to, że jestem bardzo drobna, mam bardzo dziewczęcą urodę, ubieram się też dziewczęco, mam dość delikatny sposób bycia. CHoć z drugiej strony, czy gdyby miała bardziej kobiecy wygląd to by pomogło? Powiedzcie, jak to możliwe, że facet 30+, uczciwy, dojrzały, zaradny, ogarnięty życiowo, często po przejściach, z bagazem zakochuje się w 20latce, która często jeszcze się kształci, dopiero rozwija skrzydła, wkracza w życie.... nie mówię tu o lovelasach i amatorów młodych panienek, tylko normalnych mężczyznach.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-30 09:06:01

Możliwe, bo wtedy opiekuje się swoją księżniczką i nierzadko jest to największa miłośc jego życia. W młodości jest cos urzekającego, dlat5ego wielu (Jak np. Zelt) traci głowę.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-28 21:14:43

re: Jak wygląda związek ze znacznie starszym facetem?

Ja sobie tylko myślę, czy to jest naprawdę miłość? Nie mówię tu o jakiejś tam różnicy 6, czy 10 lat, ale tak 20. Jak ja teraz spotykam gdzieś na swojej drodze (nie w kontekście romantycznym. Ogólnie np. w pracy) faceta 40+ to oni zazwyczaj traktują mnie jak dziecko, nie w sensie wiedzy, czy umiejętności, ale emocjonalnym. Strasznie to dla mnie dziwne...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-28 21:24:48

mnie też, a to jest związane chyba z tym,że wygladam mlodo,jestem młoda,zawsze wesoła uśmiechnięta i miła i nie noszę szpilek etc

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-28 16:18:48

re: Jak wygląda związek ze znacznie starszym facetem?

Mnie starsi nigdy nie pociągali. Jestem w szczęśliwym związku z moim rówieśnikiem i jesteśmy bardzo szczęśliwi.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-06-28 15:36:02

re: Jak wygląda związek ze znacznie starszym facetem?

ja od zawsze chcialam miec faceta znacznie starszego ode mnie! ja sie takim podobam a oni mnie. boje sie jednak, ze oni skacza z kwiatka na kwiatek i nie potrafia oprzec sie wdziekom jedrnych 20 latek. Zadbani faceci po 40 (nie tacy jak na tych oblesnych zdjeciach) maja duze wziecie. Obawiam sie jednak ze moja rodzina mialaby dosc spory problem w zwiazku z jego wiekiem. Zawsze bylam tzw. dobrym i grzecznym dzieckiem i gdybym nagle pojawila sie z siwiejacym facetem to bylby dla nich ciezki szoki wybiliby mi to z glowy, dlatego patrze na facetow max 10 lat starszych

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz