Związek z niskim facetem. Czy to może się udać?

14 Grudnia 2017

Wbrew pozorom są lepszymi kandydatami na życiowych partnerów.

niski partner

W wyobrażeniach kobiet idealny mężczyzna jest wysoki. To jedna z cech priorytetowych, jeżeli chodzi o wygląd. Przy wysokich facetach czujemy się bezpieczniej i bardziej kobieco. Nie ma też problemu z założeniem obcasów. Co do niskich mężczyzn, nie prezentują się dobrze przy wyższej kobiecie i mają tego świadomość. Kobiety natomiast często traktują ich protekcjonalnie. Niski wzrost nie kojarzy się z męskością, przebojowością i odwagą, czyli tym, co jest pożądane u faceta.

Mimo wszystko niscy faceci mają mnóstwo zalet. Można wręcz powiedzieć, że ich nie doceniamy. To właśnie oni są najlepszymi kandydatami na życiowych partnerów i warto poznać ich lepiej.

Oto 7 powodów, dlaczego powinnaś dać szansę niskiemu mężczyźnie (nawet jeśli jest o wiele niższy niż ty).

Zobacz także: Internauci nie mogą uwierzyć, jak wygląda jej NARZECZONY. Ona ma zaledwie 19 lat, a on...

 

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (25)
ocena
4.9/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2017-12-17 00:21:41

Śmieszy mnie, że w tym artykule tak podkreśla się rzekomą nieatrakcyjność niskich mężczyzn. Serio myślicie, że każdy wysoki facet jest od razu przystojniakiem, a każdy niski musi mieć brzydką twarz?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-12-15 17:29:26

Byłam dwa razy w związku z niskimi facetami. Sama mam 163, ale ich wzrost był taki, że nawet niewysoki obcas sprawiał, że stawali się niżsi. Nigdy mi to nie przeszkadzało, oni też z początku udawali, że nie mają z tym problemu. I zawsze po jakimś czasie wychodziły ich przeokropne kompleksy. Zaczynało się od delikatnych próśb żebym założyła baleriny, a kończyło na całkiem wyraźnym zakazie noszenia obcasów. Od ostatniego nawet na koniec usłyszałam, że jestem dz**ką i grubasem (ważę około 54 kg, a moje wymiary to 87-66-90, więc chyba nieźle). Nigdy więcej zakompleksionych karakanów.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-12-14 21:19:49

"najlepszy facet to 180-185" - tak to tylko głupie nastolatki piszą. Jeśli się w życiu pozna tego jedynego to nawet te cm nie będą wam przeszkadzać. Mój mąż jest ode mnie wyższy o 20cm wyglądam przy nim jak kurdupel i co z tego? Mam z tego powodu go zostawić?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-12-15 11:35:15

Bez przesady, 20cm różnicy to nie jest jakoś dużo. Mam 162 cm, mój mąż 184, a nie wyglądam przy nim jak kurdupel. Właściwie to nie miałabym nic przeciwko jakby miał jeszcze z kilka cm więcej, on też. :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-12-14 20:43:26

Ja mam 173,a moj facet 176cm i nie chce sie juz nigdy z nikim innym wiazac! :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-12-14 20:01:29

Wygląd jest ważny w związku, ale tylko do pewnego stopnia. Jeśli druga strona nas nie odrzuca, nie brzydzi i tak dalej, to resztę robi chemia. W moim życiu było 2 mężczyzn, którzy odbiegali od modelu typowego przystojniaka, a jednak uważam ich za bardzo sexy. Pierwszy ma mniej niż 175cm wzrostu, sylwetkę misia, zmarszczki na twarzy, ale jego inteligencja i pewność siebie rozpięły niejeden stanik. Drugi ma około 180, na pierwszy rzut oka czysty, schludny facet, za którym nie obróciłabym się na ulicy. Po kilku miesiącach znajomości nie mogłam już od niego oczu oderwać. Czasami ktoś nie do końca w naszym typie może się po prostu spodobać. Ba całość ma wpływ zapach, głos, mowa ciała. Wzrost to tylko jedna z cech...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-12-14 20:45:18

swietny komentarz!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-12-14 17:42:29

Chodze w butach na obcasach i facet ma być wyższy, tylko przy takich czuje się kobieco.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-12-14 17:19:15

Mam faceta o moim wzroście. Nigdy nie byłam fanką bardzo wysokich facetów, nie czuję się przy nich bezpieczna. A chociaż przy moim partnerze nie założę szpilek, to nijak mi to nie przeszkadza.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Paweł
(Ocena: 2)
2017-12-14 17:13:09

W jednej fajnej książce z zakresu behawiorystki wyczytałem, że kobiety mają genetycznie zapisane szukanie wyższego faceta od siebie. To wywodzi sie jeszcze, zgodnie z teorią ewolucji, od naszych przodków, czyli małp. Ta idealna różnica wynosi 7 cm.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-12-14 16:18:04

Mój mąż jest minimalnie niższy niż ja i przyznam, że mimo 8 lat stażu ciągle się o mnie stara. Jest też nastawiony na ciągły rozwój. Nie wiem czy to względu na wzrost, kto wie ;) na początku związku mnie to raziło (byłam nastolatką, więc takie pierdoły wydawały mi się istotne), ale cieszę się że nie zrezygnowałam wtedy ze związku z tego powodu. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że nie znam bardziej zgodnego związku niż mój własny :P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-12-14 14:16:12

180-185 cm idealnie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz