MĘSKIM OKIEM: Nigdy nie umówię się z dziewczyną, która waży...

02 Maja 2017

Faceci wskazali wartości maksymalne i minimalne. Mieścisz się w ich normie?

prawidłowa waga kobiety

Bez względu na to, ile ważysz, mierzysz, czy jesteś zgrabna i jak wyglądasz - najprawdopodobniej wciąż narzekasz na swoją (bardziej lub mniej wyimaginowaną) tuszę. Każdy dodatkowy kilogram sprawia, że stajesz się kłębkiem nerwów. Dobrze wiesz, co to oznacza: teraz już żaden facet mnie nie zechce. Na nic wskaźnik BMI i komplementy, że świetnie wyglądasz. Ty wiesz swoje, bo za dobrze znasz mężczyzn.

A może tak ci się tylko wydaje? Zapytałem kilku z nich, kiedy ich zdaniem kobieta jest zbyt ciężka lub lekka, by mogła być atrakcyjna. Ich szczere opinie mogą zaboleć, ale to chyba jedyny sposób, by spojrzeć prawdzie w oczy. Pamiętaj, że o gustach się nie dyskutuje. Według nich możesz nie mieścić się w normie, ale to nie oznacza, że nie znajdzie się amator twoich kształtów.

Wbrew pozorom, jesteśmy dosyć wyrozumiali. Choć z drobnymi wyjątkami. Podane wartości dotyczą średniego dla Polek wzrostu 165 cm.

Zobacz również: WAGA I WZROST GWIAZD (Anja Rubik, Beyonce, Jessica Alba & wiele innych)

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (19)
ocena
4/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Justyna
(Ocena: 5)
2017-09-12 10:13:47

waga

ja mam 176 i waże 74 kg a nosze rozmiar 36 ....czemu taka wysoka waga? otórz dlatego że moje ciało składa sie z 56 tkanki mięśniowej.... mam pięknie wyrzeźbione ciało i jestem atrakcyjna... no ale cóż własnie dzisiaj dowiedziałam sie dzięki temu artykułowi że całe życie będę sama bo nie mieszcze sie w normie :P......

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Paula
(Ocena: 1)
2017-11-17 03:31:28

Heh No ja mam 165 i waze 62 kg i wychodzi ze już pomału wychodze z normy... należy wspomnieć ze codziennie trenuje i jestem bardzo szczupła, tak samo jak ty mam wiele mięśni które tez waza, No ale wszyscy faceci to ideały którzy znaja się na wszystkim przecież najlepiej....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 3)
2017-07-14 14:59:55

Wskazywanie optymalnej wagi dla atrakcyjnej kobiety, według mnie, kompletnie mija się z celem. Są kobiety, które ważą więcej niż wskazywać by miała na to ich budowa ciała. No chyba, że mówimy tylko o samym ciężarze a nie o tym, czy kobieta przy wadze XYZ wygląda apetycznie. Można mieć większe BMI a wyglądać przy tym niezwykle pociągająco, tudzież posiadać BMI w normie a wcale nie posiadać apetycznych krągłości (np. biustu, pośladków czy ud), za którymi faceci oglądają się na ulicy.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Karola
(Ocena: 1)
2017-05-27 01:34:41

To przykre, że obecnie człowieka określa wygląd, a do czynienia mamy z typowymi 'Sebami', tudzież 'Januszami', którzy mają problem z tym, żeby się nawet podpisać. Tzn. Nie potępiam, ale trochę to dziwne, że akurat wyznacznik wagi do wzrostu czyni nas ludźmi, którzy zasługują na uwagę i szacunek, a nie to, jaki jesteś i co masz w głowie. No i to odnosi się zarówno do kobiet, jak i mężczyzn.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-05-14 02:16:20

Aha to znaczy że kobieta mierząca 170 i ważąca więcej niż 80 kg nie ma szans na miłość u nikogo bo jest ,,tłuściochem,, i całe życie ma być sama? Pomimo tego że się bardzo stara schudnąć ale nie może... P1erdolnijcie się w te puste łby. A co z kobietami które chorują i to od chorób tyją a nie z obżarstwa? Takie też nie mają prawa do szczęścia i miłości waszym tokiem myślenia pustaki ?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Danka
(Ocena: 5)
2017-05-05 13:39:13

ja kiedyś ważyłam baaardzo dużo i mój obecny mąż mnie pokochał taką jaka byłam.. to dla siebie poźniej zaczęłam ćwiczyć i brać IqGreen, żeby poczuć sie lepiej.. Facet, który ocenia kobietę po okładce to totalny pustak musi być..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Jacek
(Ocena: 5)
2017-05-04 22:06:52

ja powiem tak - są gusta i guściki. dla mnie jak kobieta nie wazy wiecej ode mne i jak nie jest wyzsza ode mnie to jest super, no i ma zdrowo wyglądać po prostu. zadne wieszaki ale też bez wielkich fałdek. jak wszystko jest jędrne to jest super. jak ja umiem zadbac o swoją wagę, np stosujac IQacai i cwiczać, to moja kobieta tez powinna sie troche pofatygowac. ale zdrowie to przede wszystkim!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-05-04 19:26:20

Nie chcę nic mówić ale waga co do wyglądu ma się kiepsko kobieta 70 kg "żywych mięśni" a kobieta 70 kg "żywego tłuszczu" mimo takiej samej wagi będą wyglądać zupełnie inaczej... Więc cóż.. Ale fajny pomysł też zanim umówię się z facetem postawię go na wagę powyżej 80 kg, won do kamieniołomów! Co za debilizm :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2017-05-03 12:37:45

Czytając takie "reportaże" zastanawiam się po co ja tu jeszcze zaglądam? :) już raczej wiecej nie będę :) A ja mam 170 cm wzrostu i ważę 50 kg i co? Nie każdy ma wpływ na swoją wagę, zresztą o co w ogóle chodzi.... że jakis facet twierdzi ze dla niego kobieta sie zaczyna od 70 kg a inny ze nie spojrzałby na taką co waży mniej niz 55 kg :D no co za pustaki :D oczywiście, byliby pustakami gdyby to faktycznie były jakieś ankietowane przez was osoby a nie zmyślone i napisane na kolanie wypociny.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-05-02 23:17:14

Takie artykuły i ankiety są nie na miejscu. Kobieta jest tutaj traktowana jak przedmiot, ktory ma miec tyle a tyle wzrostu, tyle wagi a jak nie to ma defekt. Nie tak się patrzy na człowieka;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Wiki
(Ocena: 4)
2017-05-02 20:28:31

Mój wskaźnik BMI jest w porządku idealna waga do odpowiedniego wzrostu...Jestem zadowolona ze swojego ciała,a jak panom to się nie podoba to mają problem nie przytyje albo nie schudnę dla kogoś bo ktoś tak chce! Z resztą mam dopiero 17 lat i jak na swój wiek nie mam co narzekać :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz