Jak wykonać tęczowy makijaż Gucci?

07 Lutego 2009

Inspirowany kolorystyką pawiego oczka makijaż, swoją premierę miał podczas pokazu Gucci na sezon wiosna/lato 2009. Przywitaj radosne pory roku w optymistycznym nastroju z mozaiką barw na powiekach.

Jak wykonać tęczowy makijaż Gucci?

Inspirowany kolorystyką pawiego oczka makijaż, swoją premierę miał podczas pokazu Gucci na sezon wiosna/lato 2009. Jest utrzymany w morskiej, turkusowo-zielonej kolorystyce, więc koniecznie zaopatrz się w stosowne kosmetyki. Przydadzą się przynajmniej dwa kolory połyskujących na perłowo cieni (jasnozielony oraz turkusowy, oba bardzo nasycone), czarna oraz szarosrebrna kredka do oczu, tusz do rzęs dodający objętości oraz jasny błyszczyk do ust. O nieskazitelną cerę niech zadbają: matujący, dobrze kryjący podkład (koniecznie o ton jaśniejszy od naturalnego koloru twojej skóry), jasny korektor pod oczy, sypki puder oraz kosmetyk, którym wyregulujesz rysy twarzy - bronzer w kamieniu albo ciepły, brzoskwiniowy róż do policzków. Możesz wykorzystać także sztuczne rzęsy (w wersji wieczorowej) lub pomóc sobie starą, dobrą zalotką.

Cera powinna wyglądać świeżo, młodo i promiennie, dlatego nie obciążaj jej zbyt dużą ilością kosmetyków. Każdy specyfik stosuj z umiarem i zawsze nakładaj cienkie warstwy. Warto, abyś pomiędzy aplikacją kolejnych kosmetyków odciskała makijaż na chusteczce higienicznej – dzięki temu, wszystkie idealnie stopią się ze skórą i będą wyglądać naturalniej. Pamiętaj też, że kosmetyki nie trzymają się przesuszonej cery, dlatego tak ważne jest jej regularne nawilżanie. Przed wykonaniem makijażu możesz zrobić delikatny peeling enzymatyczny oraz zastosować maseczkę intensywnie nawilżającą. Dzięki temu, skóra stanie się aksamitnie miękka i zdrowo dotleniona.

makijaż oczu będzie wymagał odrobiny wprawy oraz nie lada precyzji. Najpierw zastosuj na górną i dolną powiekę korektor w jasnym odcieniu, który nie tylko rozświetli, ale i będzie sprawował funkcję bazy. Następnie, wzdłuż krawędzi powiek, narysuj czarną kredką kreski - staraj się, aby w miarę zbliżania się do wewnętrznego kącika były coraz cieńsze. Lekko je rozetrzyj - tak, jakbyś robiła makijaż typu smoky eyes. Teraz całą górną powiekę, aż do linii brwi, pokryj jasnozielonym, perłowym cieniem. Kolejną warstwę stanowić powinien intensywnie turkusowy cień - nałóż go na całą część ruchomą powieki oraz około pół centymetra wyżej, a także na wewnętrzny kącik oka. Popraw czarne kreski i wytuszuj rzęsy. Jeśli planujesz wieczorne wyjście, zastanów się nad zastosowaniem zalotki (jak jej prawidłowo używać, doradzamy w artykule o zasadach stosowania zalotek i lokówek do rzęs) lub przyklej sztuczne rzęsy (kilka wskazówek znajdziesz w artykule o tym, jak nosić sztuczne rzęsy).

Usta nie będą wymagała dużo pracy. Wystarczy, że lekko muśniesz je płynnym błyszczykiem w naturalnym, transparentnym odcieniu - beżowym lub brzoskwiniowym.

Całość możesz utrwalić wodną mgiełką - rozpyl odrobinę wody na buzię i pozwól jej wyschnąć. makijaż idealnie stopi się ze skórą. Parująca wilgoć zwiększy przyczepność skóry oraz zwiąże cząstki pudru. Jeśli jesteś właścicielką cery tłustej lub mieszanej, możesz pokusić się o zastosowanie fiksujących utrwalaczy w sprayu. Działają one podobnie jak lakier do włosów, sprawiając, że makijaż staje się odporny na działanie potu, wilgoci oraz sebum. Wypróbuj na przykład Fixer Spray, Kryolan (98 zł/400 ml).

Poniżej, prezentujemy kosmetyki, które mogą ci się przydać podczas wykonywania tego makijażu.

Zobacz także:

Kolorowe rzęsy na karnawał - tak czy nie?

Najmodniejsze fryzury na wiosnę.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (67)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2010-01-19 14:49:28

„Papilocie! Mam 22 lata, za rok wyznaczoną datę ślubu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-03-29 23:51:00

Gucci to dom mody zalozony przez Guccio Gucci(FACET)...niestety juz dawno nie zyje wiec nie wiem skad Ci sie wzielo ze to kobieta i ze jeszcze widzialas ja na pokazie:))))Powodzenia zycze z taka blyskotliwoscia:))) ps.wielu projektantow projektuje dla tego domu mody...jesli chcecie pisac to najpierw sprawdzcie co piszecie ...milego ogladania fashion tv(ogladaj ze zrozumieniem :))))) )

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-02-27 23:30:00

haha ja od zawsze myślałam że Gucci to facet. dopiero jak zaczęłam oglądać fashion tv i jego /jej kolekcje na wybiegach po pokazie zawsze wychodzi projektant. patrzę a tu.. kobieta ^^. na serio kiedyś myślałm że to facet projektuje te ciuchy itd. a nie kbieta haha! no cóż. każy może zmienić płeć w oczach innych ;d. a raczej w umyśle bo dotąd jej nie widziałam. tylko słyszałam i oglądałam jej ciuchy ^^ lol.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-02-24 11:14:00

super

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-02-23 16:55:00

Zgadzam się :) cude.. Trukus+blondynka:D:D tak tak..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-02-18 22:10:00

miałam taki makijaż na weselu ;p wyglądał świetnie ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-02-18 22:10:00

miałam taki makijaż na weselu ;p wyglądał świetnie ;) polecam cienie do oczu inglot

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-02-17 20:37:00

ale cudny ten turkusowy makijaż :):) też nosze turkus

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-02-09 17:38:00

dla każdego co innego, ale czesto niestety tak jest, że droższe jest lepsze. Chociaż jestem zaskoczona efektami kosmetyków wibo, nie trzymają się zbyt długo, ale efekt błyszczyka czy podkładu jest świetny. Ja zauważyłam, że tanie cienie bardzo się osypują i szybko się rozwarstwiają, tracą swoj efekt, chociaż niektóre lepszych firm też mają podobny problem. Na mojej cerze jakoś wszystko się długo trzyma, bo muszę szczególnie o nią dbać.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-02-09 12:12:00

[quote="Gosc"]zawsze stawiam na podklad i tusz dobrej marki oraz roz!reszta ujdzie w toku nie widze ruznicy.cienie jak cienie no nie porownuje tych za mniej niz 10zll-,chociaz byl jeden z ktorymsie nie moglam rozstac perlowy czymal sie dlugo i ksztowal grosze...ale co z tego ze firma jstnieie a kolor juz nie jest tak jntensywny.oczywiscie.pomadki lubie cieliste lekko rozowe matowe, ciezko je znalesc moze doradzicie jakas marke i num??z gry dziekuje!!!(przepraszam rowniez za bledy)[/quote] z ty sie nie zgodze (bazujacna wlasnym doswiadczeniu). kiedys pozyczylam cien od kolezanki miss sportry (czy jakiejs takiej firmy- nie znam nazwy,alekojarze, zew rossmanie stoja one wszytskie przy sobie, a wiec jest to porownywalna kategoria) i tzrymal sie dosc krotko. z kolei cienie pupy, loreala (ale nie te kupowane w Polsce), isa dora czy bourjois trzymaja sie znacznie dluzej... chyba, zektos ma lepsze doswiadczenia:-P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz