26 lipca do sprzedaży trafił najnowszy produkt Kylie Jenner – paleta cieni `Bronze`. Jak można było się spodziewać, wyprzedała się w kilkanaście minut. Dziewczyny, którym nie udało się dokonać zakupu, będą miały jeszcze ku temu okazję. Kylie zapowiedziała kolejne serie `Bronze`.
Firma Kylie Cosmetics ma się bardzo dobrze zważywszy na to, że media obiegają pogłoski o skargach na jakość kosmetyków Kardashianki. Chodzi o Lip Kit by Kylie – zestaw składający się z konturówki oraz pomadki. Niepokojące są również wzmianki na temat organizacji zajmujących się prawem pracy, które mają zastrzeżenia co do warunków pracy w fabryce, gdzie powstają produkty. Fankom najwyraźniej to nie przeszkadza – świadczy o tym błyskawiczna sprzedaż palety cieni.
Co mogło przesądzić o tak wspaniałym wyniku sprzedaży? Czy była to popularność nastolatki, która potrafiła wykorzystać media społecznościowe i stała się ulubienicą młodych kobiet? A może `Bronze` jest naprawdę wyjątkowa?
https://www.instagram.com/kyliecosmetics/
Już na pierwszy rzut oka uwagę przykuwa designerskie opakowanie nowego `dziecka` Jennerki, które nawiązuje do opakowania Lip Kitów. Jest minimalistyczne i ma białe tło, na którym wyróżniają się oczy oraz napis `KYLIE`. Widać, że koncepcja została przemyślana i żaden szczegół nie jest przypadkowy, podobnie jak wygląd w środku czy z tyłu.
https://www.instagram.com/kyliecosmetics/
Paleta składa się z 9. odcieni brązu. Kylie jest ich fanką. Wyszło również na jaw, że testowała je na sobie przez ostatnie kilka miesięcy. To dobry, marketingowy chwyt, który powinien przełożyć się na większą liczbę konsumentów. Chociaż Kardashianka nie skończyła jeszcze 20. lat doskonale odnajduje się w świecie biznesu i potrafi wykorzystać media społecznościowe. O premierze nowego produktu dziewczyna poinformowała w poniedziałek. Świat usłyszał o `Bronze` za pośrednictwem Instagrama, Snapchata i aplikacji Kylie. Zawrzało.
Zobacz także: Kosmetyki, przez które stajesz się brzydsza (Lista szkodliwych produktów)
https://www.instagram.com/kyliecosmetics/
Aby jeszcze lepiej wypromować `Bronze`, Kylie zaprosiła do współpracy makijażystkę Ariel Tajedę, która zaprezentowała, jak wykonać makijaż w stylu Kylie. Można się chyba spodziewać, że niedługo na ulicach pojawią się makijażowe klony Kylie, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, gdzie dziewczyna robi największą furorę. Cena produktu nie jest przystępna dla przeciętnej nastolatki. Wynosi 42 dolary.
Czy już niedługo Kylie stanie się najbogatszą ze wszystkich sióstr?
Zobacz także: Zobacz ofiarę „profesjonalnej” makijażystki (Potworny make-up za 200 zł!)
Źródło: www.wp.pl