Ta niepozorna dziewczynka ma miliony fanów w Internecie. Kiedy zobaczysz jej zdjęcia - zrozumiesz dlaczego

04 Maja 2018

Podobno każda nastolatka chce wyglądać tak, jak ona.

Loren Gray

5 lat temu wyglądała bardzo niepozornie, ale w tak młodym wieku to szmat czasu - 1/3 jej dotychczasowego życia. Loren Gray to aktualnie jedna z najpopularniejszych nastolatek na świecie. Wszystko dzięki aktywności w aplikacji musical.ly, która polega na tworzeniu krótkich nagrań dopasowanych do ulubionych piosenek.

Zobacz również: Faceci oszaleli na punkcie Wiktorii z programu Polsatu. „Najpiękniejsza kobieta na świecie”

16-latka może się pochwalić ponad 25 milionami fanów w tym serwisie. Kiedy dodamy do tego ponad 10 milionów obserwatorów na Instagramie - naprawdę mamy do czynienia z gwiazdą największego formatu.

Jej droga do międzynarodowej sławy zbiegła się z okresem dojrzewania. W krótkim czasie z zakompleksionej dziewczynki z aparatem na zębach stała się dla niektórych symbolem seksu. Młodziutka Amerykanka nie przypomina już przestraszonej gimnazjalistki. Doczepiane blond włosy, nienaturalnie długie rzęsy, powiększone usta i bardzo mocny makijaż stały się nieodłączonymi elementami jej wizerunku.

Choć niektórzy zarzucają jej, że wygląda jak „stara malutka”, ona z miesiąca na miesiąc prezentuje się coraz bardziej sztucznie. I liczy miliony dolarów, które wpływają na jej konto.

Tak wygląda idolka małych dziewczynek. Jest się z czego cieszyć?

Zobacz również: Wszyscy się z niej śmieją, bo chciała zostać żywą lalką, a teraz... wygląda jak KOSMITKA!

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (15)
ocena
4.5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 2)
2018-05-07 05:14:30

Te zdj ;; bez makijażu ;; to są jej stare zdjęcia z pierwszych lat kariery ... teraz nawet jeśli Loren jest bez makijażu wygląda ślicznie i podobnie do zdjęć z makijażem !!!!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-05 22:27:30

ktoś powinien podejść i tej smarkuli zerwać te rzęsy i włosy i zmyć makijaż. Wgl takich małych pojebów powinno się wsadzać do poprawczaka żeby wychować na ludzi

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-05 22:56:16

Skoro rodzice jej pozwalają na takie coś, to szkoła i nikt inny nie ingeruje w to. Jeszcze trochę a już przedszkolaki będą przychodziły w pełnym makijażu do przedszkola, a wychowawczynie niech spróbują się tylko odezwać, to dostaną borutę od zj*banych rodziców, że im dziecko stresują.... Na szczęście w Polsce takie przypadki są rzadkie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-05 22:25:00

czy tylko ja uważam że jej matkę państwo powinno ukarać? Bo dziecko to głupie jeszcze ale rodzic powinien je normalnie wychowywać, a sztuczne rzęsy, sztuczne włosy, sztuczne paznokcie i nie wiadomo co jeszcze nie jest normalne w takim wieku

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-05 22:13:22

cieszę się,że mam synka:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-05 09:35:55

Kurcze nastaly takie czasy, ze ludzie poprawiaja to i owo.. mnie u siebie denerwuje to, ze mam górną wargę większą i zdecydowałabym sie na powiększenie dolnej( mam wyrazne usta) . Czy to będzie coś zlego? Chociaż najpierw i tak musze na aparat odłożyć,a moze to przez krzywy zgryz. Okaze sie..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
aha
(Ocena: 1)
2018-05-04 16:32:31

Nie ma powiekszonych ust! zobaczcie jej zdjecia na insagramie, dodaje je bez makijazu i nie wsytdzi sie siebie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-04 15:52:04

Gdzie są rodzice pytam się ?!! W wieku 16 lat u mnie nie było mowy o ingerencji w swoje ciało, ja się bałam zrobić kolczyk w nosie,czy tatuaż, bo wiedziałam jak rodzice zareagują, a ta robi sobie jakieś zabiegi na twarz + sztuczne dopinki gdzie się da, i te pazury.....za takie coś wyj*baliby mnie ze szkoły. Piszę całkiem serio...nastały czasy małoletnich lolitek, gdzie już kilkulatki wyglądają jak małe kurewki. Żenada.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-04 11:38:10

To jest przykre, że młode osoby tak szybko tracą dzieciństwo. Nie mówię, że w wieku 15lat ma się bawić lalkami, ale taka tapeta, wyzywający ubiór a później pretensje, że jest postrzegana jako łatwa, że faceci nie podchodzą do niej poważnie. Jak nastolatka chce się malować to ok, lekki makijaż popieram i normalny ubiór! NA ulicy spotykam wele pięknych dziewczyn, które nie muszą wywalać biustu i mieć kilogram tapety, żeby zwrócić na siebie uwagę!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-04 11:27:28

Ładne portfolio do Dubaju.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-04 08:49:12

Ja bym chciala takie usta ale moj facet kategorycznie się nie zgadza, uważa, że się oszpecę. A w końcu to przecież nie jest na stałe, te usta trzeba robić co jakiś czas bo się wchłaniają. Poza tym nie zrobiłbym glonojada ala Godlewskie tyllo coś takiego jak tu. Ale i tak nic z tego, dla niego takie ingerencje w wygląd to najwyższe zło.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-04 11:27:53

Twój facet jest normalny, Ty nie. Pozdrawiam.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-05-05 19:05:59

A co jest w tym nienormalnego bo nie rozumiem?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz