Z polaczenia wieloletniego doświadczenia herbalistów Martini oraz kreatywności włoskiego duetu Domenico Dolce i Stefano Gabbana powstało niepowtarzalne Martini Gold. Tradycja i nowoczesna technologia oraz aromaty rzadkich i wartościowych roślin - oto co odnajdziemy w nowej odsłonie kultowego trunku.
- Jesteśmy związani z Martini od ponad 10 lat i wspólnie dzielimy wartości oraz dumę pochodzące z naszych włoskich korzeni. Martini Gold to coś zupełnie nowego. Po raz pierwszy pracowaliśmy wspólnie przy takim projekcie i jesteśmy zachwyceni tym, co udało nam się stworzyć: zupełnie nowy produkt będący polaczeniem dusz D&G i Martini – powiedzieli Domenico Dolce i Stefano Gabbana.
Opakowanie i butelka Martini Gold zaprojektowane przez Domenico Dolce i Stefano Gabbana są uosobieniem luksusu w świecie alkoholi. Czarne pudełko prezentuje się niezwykle elegancko dzięki umieszczonej na nim złotej plakietce z logo Dolce&Gabbana, która pojawia się obok kultowego logo Martini. W środku ukryto butelkę Martini Gold, wykonaną ze szkła w kolorze satynowego złota i ozdobioną kontrastującymi czarnymi napisami.
Esencja smaku zamknięta w złotym szkle to wynik sekretnej receptury stworzonej przez duet Dolce&Gabbana we współpracy z herbalistami Martini. Jest to mieszanka egzotycznych smaków, łączących kuszące aromaty przypraw i roślin. W ten sposób powstał unikalny smak złotego wermutu podawanego zarówno na lodzie, jak i w wykwintnych koktajlach.
Gwiazdą światowej kampanii Martini Gold jest Monica Bellucci - włoska aktorka, będąca symbolem piękna i seksapilu. Twórcą reklamy inspirowanej filmami Felliniego jest szwedzki reżyser Jonas Akerlund, którego dziełem są teledyski m. in. Madonny, U2, Rolling Stones czy Lenny Kravitza.
Zobacz także: