Nowy, piękny i funkcjonalny smartfon pod choinką z pewnością ucieszy każdą zapaloną instagramerkę. Już na pierwszy rzut oka HONOR 20 Pro, bo o nim mowa, zachwyca holograficznym designem. Inspiracją dla stworzenia nowego koloru smartfonu, było niezwykłe jezioro Jökulsárlón, leżące w południowej Islandii i powstające z wody topniejącego lodowca. Romantycznemu wyglądowi towarzyszy jednak sporo zaawansowanych technologicznie rozwiązań, które przydadzą się nie tylko podczas robienia pięknych zdjęć na Insta.
Aby robić lepsze zdjęcia, funkcja sztucznej inteligencji zastosowana w smartfonie HONOR 20 Pro ustala, czy użytkownik, robiąc zdjęcie, trzyma smartfon w dłoniach. Banalne? W żadnym razie. W smartfonach marki HONOR wykorzystano mechanizm fotometrii – dokładnie ten sam, jaki działa w naszych oczach i mózgu. W uproszczeniu fotometria to metoda pomiaru mocy światła. W mocnym świetle nasze źrenice kurczą się, by ograniczyć dopływ światła, a w słabym – rozszerzają się, by wpuścić go więcej. W momencie naciskania migawki, sztuczna inteligencja wykorzystuje takie dane, jak jasność, źródła światła i liczbę drgań, aby dać maksymalnie wyraźny obraz. W średnio i dobrze oświetlonym pomieszczeniu HONOR 20 Pro wyznacza krótszą ekspozycję i mniejszą liczbę klatek. Kiedy otoczenie jest ciemniejsze, smartfon ekspozycja jest dłuższa, a ilość klatek – większa.
Oprócz sztucznej inteligencji, którą kryje procesor Kirin 980 7 nm, smartfon jest ponadto wyposażony w akumulator o pojemności 4000 mAh. Zapewnia on naprawdę długi czas działania smartfonu. Z kolei obszerna pamięć 256 GB pomieści mnóstwo zdjęć i filmów i gier. A propos tych ostatnich – jeżeli jesteś ich fanką, to HONOR 20 Pro również cię zadowoli. Technologia Turbo 3.0 to funkcja, która gwarantuje bogatsze wrażenia wizualne i dotykowe podczas gry. Mocną stroną urządzenia, który wzmocni wrażenia w trakcie słuchania muzyki, jest również system dźwiękowy Virtual 9.1. Dostosowany jest do większości słuchawek przewodowych i bezprzewodowych.
Testowałyście nowy HONOR 20 Pro? Jak wasze wrażenia?
Materiał promocyjny