Ostatnio miałyście okazję sprawdzić, czy należycie do generacji It girls oraz czy przejawiacie symptomy niebezpiecznego uzależnienia od zakupów.Test przygotowany przez superduet naszych stylistek, Agatę Stefanowicz i Weronikę Woronowską, spotkał się z ogromnym zainteresowaniem, a dla tych z was, które otrzymały miano psychofanek mody, mamy niespodziankę!
Już niebawem ma powstać gra komputerowa w całości poświęcona najbardziej prestiżowym wydarzeniom w świecie mody, jakim są cosezonowe Fashion Weeki. Na pomysł jej stworzenia wpadła uznana wizażystka gwiazd, Path McGrath, która chce zrealizować swój projekt we współpracy ze słynnym ekspertem z dziedziny ubioru oraz wytrawnym znawcą elegancji, Noelem Gordonem i firmami 505 Games oraz IMG Sports & Entertainment.
Jak zapowiadają producenci powstającej właśnie multimedialnej zabawki, będzie można w nią grać przy pomocy konsoli Sony PlayStation, Wii oraz Nintendo, a w planach jest również stworzenie specjalnej wersji dostosowanej do oprogramowania iPhone'a.
Akcja gry będzie się toczyła w największych stolicach modowego królestwa – od Mediolanu i Paryża, przez Londyn, Nowy Jork czy Los Angeles, aż po Tokio i Barcelonę. Dzięki temu, jej użytkownicy będą mieli niepowtarzalną okazję, aby poznać od wewnątrz świat wielkich trendów, słynnych celebrytów oraz najpotężniejszych projektantów. Wśród bohaterów tej jakże szykownej, multimedialnej nowości mają się pojawić znane stylistki, topowe modelki, wpływowi redaktorzy oraz designerzy, którzy na stałe zapisali się w historii przemysłu modowego.
Na razie nie wiadomo, na czym dokładnie będzie polegała gra w Fashion Weeki, ale z pewnością pojawią się tu ulubione butiki gwiazd, luksusowe wybiegi, drogie kampanie reklamowe i najświeższe kolekcje. Producenci chcą nawet, aby niektóre ubrania wcześniej pojawiały się w wirtualnym świecie gry niż w prawdziwych sklepach. Przewidują również, że ich projekt stanie się doskonałym tłem dla drogich reklam wielkich domów mody, a z biegiem czasu termometrem najgorętszych trendów oraz wyznacznikiem tego, co jest jeszcze na topie, a co stało się już passe.
Termin wprowadzenia gry na rynek oraz jej nazwa są na razie owiane tajemnicą, ale znana jest grupa docelowa, do której skierowany będzie ten produkt. Podobno użytkowniczkami mają się stać przedstawicielki płci pięknej między 10. a 35. rokiem życia. My z pewnością będziemy do nich należeć! :)
Nadia Tyszkiewicz
Zobacz także:
Spódnice dla mężczyzn na wybiegu
Świat mody zwariował. Po męskich sukienkach, stringach i pudrze przyszła kolej na długie, eleganckie spódnice…
Koszulki zaprojektowane przez gwiazdy!
Dochód ze sprzedaży T-shirtów z kolekcji H&M Fashion Against AIDS zostanie przeznaczony na pomoc ofiarom wirusa HIV.