Reklamy, które zszokowały świat – GALERIA!

Dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować…
Reklamy, które zszokowały świat – GALERIA!
10.10.2010

Czysty reklamowy artyzm się opatrzył, trzeba iść o kilka kroków dalej. Odpowiednio szokujący obraz intryguje, zaskakuje, pobudza wyobraźnię, a wreszcie… stymuluje do wyciągnięcia karty kredytowej. Wiele współczesnych kampanii reklamowych ma niewiele wspólnego ze szlachetnym pięknem i zamiast nawiązywać do nieistniejącego ideału, przybiera formę  obrazkowego happeningu. Twórcy reklam prześcigają się w pomysłach i coraz to śmielszych wizjach, używając kontrowersyjnych metafor i prowokujących sloganów…

Jednak wbrew pozorom, szokująca reklama w podświadomości odbiorców pozostawia negatywne wrażenie, które rzutuje na opinię o produkcie. Mimo to, w agencjach reklamowych nadal większą uwagę przykłada się do trendów niż faktycznych wyników rzetelnie przeprowadzonych badań eksperymentalnych. 

kampania reklamowa

Dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować… Czysty reklamowy artyzm się opatrzył, trzeba iść o kilka kroków dalej. Odpowiednio szokujący obraz intryguje, zaskakuje, pobudza wyobraźnię, a wreszcie… stymuluje do wyciągnięcia karty kredytowej. Wiele współczesnych kampanii reklamowych ma niewiele wspólnego ze szlachetnym pięknem i zamiast nawiązywać do nieistniejącego ideału, przybiera formę  obrazkowego happeningu. Twórcy reklam prześcigają się w pomysłach i coraz to śmielszych wizjach, używając kontrowersyjnych metafor i prowokujących sloganów…

Jednak wbrew pozorom, szokująca reklama w podświadomości odbiorców pozostawia negatywne wrażenie, które rzutuje na opinię o produkcie. Mimo to, w agencjach reklamowych nadal większą uwagę przykłada się do trendów niż faktycznych wyników rzetelnie przeprowadzonych badań eksperymentalnych. 

kampania reklamowa

Dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować… Czysty reklamowy artyzm się opatrzył, trzeba iść o kilka kroków dalej. Odpowiednio szokujący obraz intryguje, zaskakuje, pobudza wyobraźnię, a wreszcie… stymuluje do wyciągnięcia karty kredytowej. Wiele współczesnych kampanii reklamowych ma niewiele wspólnego ze szlachetnym pięknem i zamiast nawiązywać do nieistniejącego ideału, przybiera formę  obrazkowego happeningu. Twórcy reklam prześcigają się w pomysłach i coraz to śmielszych wizjach, używając kontrowersyjnych metafor i prowokujących sloganów…

Jednak wbrew pozorom, szokująca reklama w podświadomości odbiorców pozostawia negatywne wrażenie, które rzutuje na opinię o produkcie. Mimo to, w agencjach reklamowych nadal większą uwagę przykłada się do trendów niż faktycznych wyników rzetelnie przeprowadzonych badań eksperymentalnych. 

kontrowersyjne reklamy

Dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować… Czysty reklamowy artyzm się opatrzył, trzeba iść o kilka kroków dalej. Odpowiednio szokujący obraz intryguje, zaskakuje, pobudza wyobraźnię, a wreszcie… stymuluje do wyciągnięcia karty kredytowej. Wiele współczesnych kampanii reklamowych ma niewiele wspólnego ze szlachetnym pięknem i zamiast nawiązywać do nieistniejącego ideału, przybiera formę  obrazkowego happeningu. Twórcy reklam prześcigają się w pomysłach i coraz to śmielszych wizjach, używając kontrowersyjnych metafor i prowokujących sloganów…

Jednak wbrew pozorom, szokująca reklama w podświadomości odbiorców pozostawia negatywne wrażenie, które rzutuje na opinię o produkcie. Mimo to, w agencjach reklamowych nadal większą uwagę przykłada się do trendów niż faktycznych wyników rzetelnie przeprowadzonych badań eksperymentalnych. 

kontrowersyjna kampania reklamowa

Dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować… Czysty reklamowy artyzm się opatrzył, trzeba iść o kilka kroków dalej. Odpowiednio szokujący obraz intryguje, zaskakuje, pobudza wyobraźnię, a wreszcie… stymuluje do wyciągnięcia karty kredytowej. Wiele współczesnych kampanii reklamowych ma niewiele wspólnego ze szlachetnym pięknem i zamiast nawiązywać do nieistniejącego ideału, przybiera formę  obrazkowego happeningu. Twórcy reklam prześcigają się w pomysłach i coraz to śmielszych wizjach, używając kontrowersyjnych metafor i prowokujących sloganów…

Jednak wbrew pozorom, szokująca reklama w podświadomości odbiorców pozostawia negatywne wrażenie, które rzutuje na opinię o produkcie. Mimo to, w agencjach reklamowych nadal większą uwagę przykłada się do trendów niż faktycznych wyników rzetelnie przeprowadzonych badań eksperymentalnych. 

reklama

Dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować… Czysty reklamowy artyzm się opatrzył, trzeba iść o kilka kroków dalej. Odpowiednio szokujący obraz intryguje, zaskakuje, pobudza wyobraźnię, a wreszcie… stymuluje do wyciągnięcia karty kredytowej. Wiele współczesnych kampanii reklamowych ma niewiele wspólnego ze szlachetnym pięknem i zamiast nawiązywać do nieistniejącego ideału, przybiera formę  obrazkowego happeningu. Twórcy reklam prześcigają się w pomysłach i coraz to śmielszych wizjach, używając kontrowersyjnych metafor i prowokujących sloganów…

Jednak wbrew pozorom, szokująca reklama w podświadomości odbiorców pozostawia negatywne wrażenie, które rzutuje na opinię o produkcie. Mimo to, w agencjach reklamowych nadal większą uwagę przykłada się do trendów niż faktycznych wyników rzetelnie przeprowadzonych badań eksperymentalnych. 

kampania reklamowa

Dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować… Czysty reklamowy artyzm się opatrzył, trzeba iść o kilka kroków dalej. Odpowiednio szokujący obraz intryguje, zaskakuje, pobudza wyobraźnię, a wreszcie… stymuluje do wyciągnięcia karty kredytowej. Wiele współczesnych kampanii reklamowych ma niewiele wspólnego ze szlachetnym pięknem i zamiast nawiązywać do nieistniejącego ideału, przybiera formę  obrazkowego happeningu. Twórcy reklam prześcigają się w pomysłach i coraz to śmielszych wizjach, używając kontrowersyjnych metafor i prowokujących sloganów…

Jednak wbrew pozorom, szokująca reklama w podświadomości odbiorców pozostawia negatywne wrażenie, które rzutuje na opinię o produkcie. Mimo to, w agencjach reklamowych nadal większą uwagę przykłada się do trendów niż faktycznych wyników rzetelnie przeprowadzonych badań eksperymentalnych. 

kontrowersyjna kampania reklamowa

Dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować… Czysty reklamowy artyzm się opatrzył, trzeba iść o kilka kroków dalej. Odpowiednio szokujący obraz intryguje, zaskakuje, pobudza wyobraźnię, a wreszcie… stymuluje do wyciągnięcia karty kredytowej. Wiele współczesnych kampanii reklamowych ma niewiele wspólnego ze szlachetnym pięknem i zamiast nawiązywać do nieistniejącego ideału, przybiera formę  obrazkowego happeningu. Twórcy reklam prześcigają się w pomysłach i coraz to śmielszych wizjach, używając kontrowersyjnych metafor i prowokujących sloganów…

Jednak wbrew pozorom, szokująca reklama w podświadomości odbiorców pozostawia negatywne wrażenie, które rzutuje na opinię o produkcie. Mimo to, w agencjach reklamowych nadal większą uwagę przykłada się do trendów niż faktycznych wyników rzetelnie przeprowadzonych badań eksperymentalnych. 

szokujące reklamy

Dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować… Czysty reklamowy artyzm się opatrzył, trzeba iść o kilka kroków dalej. Odpowiednio szokujący obraz intryguje, zaskakuje, pobudza wyobraźnię, a wreszcie… stymuluje do wyciągnięcia karty kredytowej. Wiele współczesnych kampanii reklamowych ma niewiele wspólnego ze szlachetnym pięknem i zamiast nawiązywać do nieistniejącego ideału, przybiera formę  obrazkowego happeningu. Twórcy reklam prześcigają się w pomysłach i coraz to śmielszych wizjach, używając kontrowersyjnych metafor i prowokujących sloganów…

Jednak wbrew pozorom, szokująca reklama w podświadomości odbiorców pozostawia negatywne wrażenie, które rzutuje na opinię o produkcie. Mimo to, w agencjach reklamowych nadal większą uwagę przykłada się do trendów niż faktycznych wyników rzetelnie przeprowadzonych badań eksperymentalnych. 

pr i reklama

Dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować… Czysty reklamowy artyzm się opatrzył, trzeba iść o kilka kroków dalej. Odpowiednio szokujący obraz intryguje, zaskakuje, pobudza wyobraźnię, a wreszcie… stymuluje do wyciągnięcia karty kredytowej. Wiele współczesnych kampanii reklamowych ma niewiele wspólnego ze szlachetnym pięknem i zamiast nawiązywać do nieistniejącego ideału, przybiera formę  obrazkowego happeningu. Twórcy reklam prześcigają się w pomysłach i coraz to śmielszych wizjach, używając kontrowersyjnych metafor i prowokujących sloganów…

Jednak wbrew pozorom, szokująca reklama w podświadomości odbiorców pozostawia negatywne wrażenie, które rzutuje na opinię o produkcie. Mimo to, w agencjach reklamowych nadal większą uwagę przykłada się do trendów niż faktycznych wyników rzetelnie przeprowadzonych badań eksperymentalnych. 

pr i reklama

Dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować… Czysty reklamowy artyzm się opatrzył, trzeba iść o kilka kroków dalej. Odpowiednio szokujący obraz intryguje, zaskakuje, pobudza wyobraźnię, a wreszcie… stymuluje do wyciągnięcia karty kredytowej. Wiele współczesnych kampanii reklamowych ma niewiele wspólnego ze szlachetnym pięknem i zamiast nawiązywać do nieistniejącego ideału, przybiera formę  obrazkowego happeningu. Twórcy reklam prześcigają się w pomysłach i coraz to śmielszych wizjach, używając kontrowersyjnych metafor i prowokujących sloganów…

Jednak wbrew pozorom, szokująca reklama w podświadomości odbiorców pozostawia negatywne wrażenie, które rzutuje na opinię o produkcie. Mimo to, w agencjach reklamowych nadal większą uwagę przykłada się do trendów niż faktycznych wyników rzetelnie przeprowadzonych badań eksperymentalnych. 

kontrowersyjne reklamy

Dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować… Czysty reklamowy artyzm się opatrzył, trzeba iść o kilka kroków dalej. Odpowiednio szokujący obraz intryguje, zaskakuje, pobudza wyobraźnię, a wreszcie… stymuluje do wyciągnięcia karty kredytowej. Wiele współczesnych kampanii reklamowych ma niewiele wspólnego ze szlachetnym pięknem i zamiast nawiązywać do nieistniejącego ideału, przybiera formę  obrazkowego happeningu. Twórcy reklam prześcigają się w pomysłach i coraz to śmielszych wizjach, używając kontrowersyjnych metafor i prowokujących sloganów…

Jednak wbrew pozorom, szokująca reklama w podświadomości odbiorców pozostawia negatywne wrażenie, które rzutuje na opinię o produkcie. Mimo to, w agencjach reklamowych nadal większą uwagę przykłada się do trendów niż faktycznych wyników rzetelnie przeprowadzonych badań eksperymentalnych. 

Polecane wideo

Komentarze (42)
Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 14.10.2010 22:53
czytałam jakiś czas temu dokładnie to samo na onecie, tylko tam jeszcze było opisane czego reklamy dotyczą. Takie bezmyślne oglądanie samych obrazków chyba się mija z celem, prawda? Ale wkońcu to tylko papilot.pl
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 11.10.2010 15:56
spoko
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 11.10.2010 14:16
dziwne
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 11.10.2010 11:34
hahahah,zajebiste ;d
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 10.10.2010 21:18
Ale przeciez reklamy z tekstem sa chyba dwie, ta z czerwonym kapturkiem banalna, ta o zwiazkach homoseksualnych tez... to nie jest na rozumienie tekstu, tylko na hmm nie wiem, inteligencje? Chociaz i w to watpie..
odpowiedz

Polecane dla Ciebie