TO DZIAŁA: 4 wieczorne rytuały, które pomogą Ci osiągnąć sukces

Każda z nas może wcielić je w życie.
TO DZIAŁA: 4 wieczorne rytuały, które pomogą Ci osiągnąć sukces
Fot. Unsplash
17.11.2018

W Polsce niektórzy ludzie mają jeszcze mentalność, według której sukces równa się życiowemu szczęściu lub niezwykłym talentom. Nic bardziej mylnego, chociaż same zdolności na pewno są przydatne. Wiadomo jednak, że nie wystarczą. Liczy się przede wszystkim sumienna, wytrwała praca. Jeżeli zdolny człowiek nie będzie walczył ze swoim lenistwem, zostanie z niczym. W tym samym czasie jego cierpliwy i pracowity kolega będzie się trudził, a ten trud zaowocuje po jakimś czasie. Tak właśnie rodzi się sukces, który w Polsce najczęściej utożsamia się z pieniędzmi.

Tak wygląda dzień „kobiety sukcesu” godzina po godzinie. Można wpaść w kompleksy

Co ciekawe, podobno ludzie sukcesu mają swoje sprawdzone, wieczorne rytuały, które są niesłychanie pomocne w osiągnięciu celu. Bez nich każdy wysiłek byłyby próżny. Oto one.

Organizacja

Bez niej tak naprawdę trudno cokolwiek osiągnąć. Możemy się napracować, ale nie zobaczymy efektów pracy, gdyż działania okażą się nietrafione. Musi je poprzedzać plan, który następnie zostanie zanotowany. Chodzi o plan na każdy dzień robiony poprzedniego wieczoru. Liczy się też perspektywa długoterminowa. To znaczy trzeba tak zorganizować swoje działania, aby doprowadziły nas do konkretnego miejsca/etapu/celu – powiedzmy za rok. Bez notatnika nie da się tego zrobić. Dlatego tak ważne jest, aby każdego wieczoru usiąść i zapisać, co chcemy zrobić następnego dnia.

Różne odcienie sukcesu

Higiena

W tym przypadku nie chodzi o czystość fizyczną, ale higienę snu. Żeby działać, trzeba się wysypiać. Zaleca się 8 godzin snu na dobę. Aby dobrze się wyspać, ważna jest nie tylko liczba godzin, ale także odpowiednie przygotowanie. Na dwie godziny przed snem wyłącz wszystkie urządzenia elektroniczne. Spróbuj się wyciszyć. Możesz na przykład włączyć muzykę relaksacyjną. Konieczna jest również dbałość o otoczenie. Świeże powietrze w sypialni, porządek, ładna pościel i piżama – to coś, co musisz sobie zapewnić.

Ćwiczenia

Ćwiczenia fizyczne odgrywają bardzo ważną rolę – wyzwalają endorfiny i pozwalają się zrelaksować. Cały stres i napięcie spływa pod wpływem wysiłku fizycznego. Nie wszyscy wiedzą, że to właśnie one są przyczynami zaburzeń snu, z którymi zmaga się tak wiele osób. Sprawiają, że po położeniu się do łóżka umysł nadal jest pobudzony. W efekcie czego nie można zasnąć. Jeżeli jesteś jedną z osób, które w nocy przewracają się z boku na bok, a z rana są nieprzytomne, koniecznie zacznij ćwiczyć. Mogą to być rozluźniające ćwiczenia na macie przy przygaszonym świetle, ale równie dobrze trening z Ewą Chodakowską. Tego ostatniego nie wykonuj jednak na krótko przed położeniem się spać.

Jak Ewa Chodakowska zarobiła 49 milionow złotych?

Wieczorna pielęgnacja

Wieczorna pielęgnacja również służy wyciszeniu. Każda kobieta ma swoje własne metody i ulubione kosmetyki. Wskazane jest, aby każdego wieczoru przebiegała tak samo. Powtarzanie ma sens z psychologicznego punktu widzenia. Pomaga się zrelaksować. Jeżeli nie masz swojego własnego rytuału, możesz go podpatrzeć od gwiazd.

Przez 17 miesięcy dokumentował swoją przemianę w kobietę. Ostatnie zdjęcie zwala z nóg!
Przez 17 miesięcy dokumentował swoją przemianę w kobietę. Ostatnie zdjęcie zwala z nóg! - zdjęcie 1

Polecane wideo

Komentarze (2)

Ocena: 3.5 / 5
gość (Ocena: 2) 17.11.2018 19:42
Od lat robię to wszystko, a nawet więcej, a i tak mam kijowe życie. W ciągu dnia też się staram, ale zawsze coś się splepszy. Mam przez to początki depresji.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 17.11.2018 09:54
Na niektórych sport nie działa :( próbowałam i się porządnie "zmęczyć" intensywnie ćwicząc zaraz po pracy, próbowałam tez jogi i nic... Jak mam problemy ze snem tak mam nadal, a zapisuję sobie co mam do zrobienia nastepnego dnia, wieczorem, ale nie zaraz przed snem, szykuję torebkę i ubrania, mam wywietrzoną sypialnię i rolety w niej, świeżą pościel itd. i nic. Kąpiel czy inne rytuały (np. mycie twarzy, nakładanie kremów - ale to jednak się robi po kąpieli) mnie pobudzają. Po prostu każde sposoby mycia się mnie pobudzają. Co jest dziwne, bo od zawsze kąpiele czy długie prysznice biorę przed snem, nigdy rano, i to od dziecka
odpowiedz

Polecane dla Ciebie