Z powodu „Squid Game” sprzedaż pewnego produktu wzrosła aż o 7800%!

Domyślacie się, co wywołało taki szał?
Z powodu „Squid Game” sprzedaż pewnego produktu wzrosła aż o 7800%!
Fot. Instagram.com (https://www.instagram.com/netflix/)
05.11.2021

Twórcy serialu „Squid Game” z pewnością nie przypuszczali, że ich dzieło odniesie aż tak wielki komercyjny sukces. 111 milionów widzów z 90 krajów na świecie i niekwestionowany lider wśród propozycji dostępnych na Netflixie. Te liczby naprawdę robią wrażenie.

Teraz okazuje się, że fani produkcji mają obsesję nie tylko na temat fabuły, ale także strojów, makijaży, czy zadań, które wykonywali główni bohaterowie. - „Squid Game” jest wszędzie. Halloween zalano zielonymi dresami i różowymi kombinezonami. TikTok jest pełen filmów instruktażowych tłumaczących, jak wykonać makijaż z serialu. W restauracjach wszyscy cierpliwie wycinają wzorki z cukru – zauważa serwis zeberka.pl.

Zobacz także: 9 błędów w „Squid Game”, których na pewno nie zauważyłaś

Białe trampki Vans z serialu „Squid Game”

Na tym nie koniec. Białe trampki, które w „Squid Game” noszą wszyscy gracze, właśnie stały się największym modowym obiektem podążania. Od emisji serialu ich sprzedaż wzrosła aż o 7800%.

- Białe buty noszone przez graczy to klasyczne wsuwane trampki Vans. Amerykańska firma wprowadziła buty w 1977 roku pod bardziej formalną nazwą „style #48” i od tego czasu produkuje je od prawie pięciu dekad – czytamy na serwisie.

Vans odpowiednio zareagował na wzmożone zainteresowanie ich kultowym produktem. Jeśli wpiszesz „Squid Game” na stronie marki, natychmiast zostaniesz przekierowana do konkretnego modelu w odpowiednim kolorze „true white”.

Też zamierzasz je kupić?

Zobacz także: QUIZ: Którym graczem ze „Squid Game” jesteś?

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Sneaker News (@sneaker.logy)

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Netflix Polska (@netflixpl)

Polecane wideo

To największa gwiazda „Squid Game”. Była w koreańskim „Top Model” i ma 15 mln obserwujących
To największa gwiazda „Squid Game”. Była w koreańskim „Top Model” i ma 15 mln obserwujących - zdjęcie 1
Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie