12 października odbyła się polska premiera formatu “Finding Prince Charming”, czyli randkowego show, którego bohaterami są homoseksualni mężczyźni. Polskim “księciem” został przystojny model, a o jego serce walczy 13 kandydatów.
Zobacz również: O jego serce powalczy 13 kandydatów. Oto pierwszy polski „Prince Charming”
Od premiery programu minęły zaledwie 3 tygodnie, a już okazało się, że zainteresowanie formatem przekroczyło oczekiwania twórców. “Prince Charming” bije rekordy oglądalności, wobec czego producenci podjęli decyzję o zastosowaniu “trybu nagłego”. Co to oznacza?
Wyświetl ten post na Instagramie
Pierwsze odcinki programu “Prince Charming” cieszyły się olbrzymim zainteresowaniem wśród polskiej widowni.
„Prince Charming” wystartował bardzo dobrze, program jak na razie osiąga wyższe wyniki oglądalności niż zakładaliśmy. Przez pierwsze kilka dni wygenerował setki tysięcy odtworzeń odcinków
- mówił Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający platformy player.pl w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl.
W związku z tym podjęto decyzję o zastosowaniu “trybu nagłego”, czytamy w tym samym serwisie. Oznacza to, że randkowe show zostało wprowadzone także do emisji telewizyjnej.
Wyświetl ten post na Instagramie
„Prince Charming” to format Player Original, jego podstawowym miejscem dystrybucji jest Player. Niemniej nasza siła leży w tym, że w ramach TVN Grupa Discovery mamy wiele platform i kanałów dotarcia do widza, jesteśmy także bardzo elastyczni. Stąd zmiany w sposobie emisji różnych formatów - np. wrzucenie ich do ramówek naszych kanałów TV - są co do zasady zawsze możliwe
- mówił Gozdowski.
Tym samym już od 2 listopada “Prince Charming” można śledzić również na kanale TTV.
Oglądacie ten program?
Zobacz również: 9 błędów w „Squid Game”, których na pewno nie zauważyłaś