Na swoim albumie, na którym znajdziemy 14 utworów, Shawn Mendes z zachwycającym efektem łączy przestrzeń, epickość oraz intensywność. To brzmienie mężczyzny, który jest całkowicie i beznadziejnie zakochany – AP
Ze swoim szczerym spojrzeniem na miłość i sławę, „Wonder” przypomina słuchaczom, że Mendes wciąż jest 22-lakiem, który dopiero próbuje wszystko rozgryźć. Choć jest młody, tworzy bardzo zniuansowane piosenki, które uderzają we właściwą strunę. Mendes odsłania się na albumie, pozostawiając fanów w zachwycie i z pytaniem, co dalej – USA Today
„Wonder” to bardziej filmowe doświadczenie niż kolejny album do postawienia na półce. To namacalny dowód na to, że Mendes urodził się, by tworzyć muzykę – US Weekly
Brzmi zachęcająco? Na pewno – a to przecież tylko niektóre z recenzji czwartego albumu Shawna Mendesa „Wonder”. Wyczekiwany krążek artysty nazwany został „nową erą” przez Vulture, „kolosalnym powrotem” w magazynie „Clash” oraz „wczesnym prezentem na Święta, którego bardzo potrzebowaliśmy” w „WONDERLAND”.
Zanim album ujrzał światło dzienne 4 grudnia 2020 roku, promował go singiel „Monster” nagrany wspólnie z Justinem Bieberem. Wokaliści pojawili się razem w klipie wyreżyserowanym przez Colina Tilleya. Do tej pory na YouTube odtworzono go już niemal 68 mln razy:
Świetny duet z Bieberem to nie jedyna gratka dla fanów. Trzy dni po ukazaniu się albumu „Wonder” na rynku, artysta wypuścił wersję deluxe swojego krążka. W tym wydaniu „Wonder” to aż 24 utwory: na płytę dodano „The Christmas Song”, które Shawn wykonuje w duecie z Camilą Cabello, koncertowe nagranie z BBC „Can’t Take My Eyes Off You”, „Wonder” w wersji akustycznej oraz remiksie Surf Mesa, a także sześć utworów zarejestrowanych podczas koncertu „Live From The Wonder Residencies”, którego stream fani Mendesa mogli oglądać w nocy z niedzieli na poniedziałek 7.12.
Na całym świecie Shawn Mendes sprzedał ponad 20 mln albumów i 175 mln singli. Jego katalog liczy ponad 31 miliardów streamów i ponad 8 miliardów wyświetleń na YouTube. Mendes zagrał dwie wyprzedane światowe trasy koncertowe z ponad milionem sprzedanych biletów (w tym w takich legendarnych miejscach jak Madison Square Garden czy O2 Arena w Londynie, które wyprzedały się w minuty). Na swojej ostatniej trasie Mendes wyprzedał w kilka minut Rogers Centre w rodzinnym Toronto. Tournée rozpoczęło się w marcu 2019 i objęło ponad 100 dat w Wielkiej Brytanii, Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Azji i Australii oraz Nowej Zelandii.
Artysta zajął pierwsze miejsce w zestawieniu „25 Under 25” magazynu „Billboard” w 2017 i 2018, znalazł się także na listach „Time 100 Most Influential” magazynu „TIME” oraz „30 Under 30” „Forbesa” i „25 Under 25” Spotify. W 2018 ROI Influencer Media wytypowało Shawna jako numer jeden w kategoriach Most Influential Artist oraz Most Influential Teen we wszystkich platformach społecznościowych.
Posłuchajcie tytułowej piosenki z albumu „Wonder”. Warto!