Od wielu lat film „Kevin sam w domu” cieszy się bardzo dużą popularnością w święta. Chociaż widzowie znają fabułę niemalże na pamięć, lubią powracać do oglądania produkcji. Ich sympatia jest tak duża, że kiedy w 2010 r. została usunięta z ramówki Polsatu, na Facebooku zaprotestowało około 50 tys. osób. Dzięki temu udało się ją przywrócić. Również w tym roku zobaczymy na Polsacie kultową komedię. Reklamy emitowane w jej trakcie będą najdroższe. Na portalu wirtualnemedia.pl, czytamy, że 30-sekundowy spot będzie kosztował reklamodawców ponad 80 tys. zł.
RANKING: Najlepsze filmy wszech czasów - 10 produkcji, które MUSISZ ZOBACZYĆ!
W ubiegłym roku stacja Polsat wyemitowała film „Kevin sam w Nowym Jorku”. Okazał się on hitem. W świąteczne dni cieszył się największą popularnością spośród innych filmów. To wyjaśnia, dlaczego emisja reklam w trakcie filmu kosztuje od 82,1 tys. zł do 84,9 tys. zł.
Trudno powiedzieć, co wpływa na tak ogromne zainteresowanie serią o Kevinie, ale zapewne dwa najważniejsze czynniki to świąteczna fabuła i komediowy charakter filmu. Poza tym nie brakuje w nim wzruszających scen, a widzowie mogą powspominać ukochane lata 90. Podsumowując, trudno znaleźć inny film o świątecznym charakterze, który pasowałby tak idealnie do Świąt Bożego Narodzenia.
W tym roku „Kevin sam w domu” zostanie wyemitowany w Wigilię o 20.00 - oczywiście tradycyjnie w Polsacie!
10 FILMÓW, KTÓRE ROZBAWIĄ KAŻDEGO SZTYWNIAKA
Będziecie oglądać?
Wyświetl ten post na Instagramie.