Najlepsze reklamy prezerwatyw - ŚMIESZNA GALERIA!

Reklamy prezerwatyw spełniają nie tylko marketingową funkcję. To kampania społeczna przekonująca do rozsądnego planowania rodziny.
Najlepsze reklamy prezerwatyw - ŚMIESZNA GALERIA!
26.10.2010

Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?

Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.

Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!

źródło: www.hanter.pl

kontrowersyjne reklamy

Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?

Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.

Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!

prezerwatywa rozmiar

Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?

Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.

Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!

kontrowersyjne kampanie reklamowe

Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?

Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.

Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!

prezerwatywa

Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?

Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.

Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!

prezerwatywy maksi

Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?

Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.

Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!

śmieszne reklamy

Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?

Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.

Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!

środki antykoncepcyjne

Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?

Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.

Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!

reklamy prezerwatyw

Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?

Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.

Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!

prezerwatywa rozmiar

Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?

Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.

Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!

Komentarze (25)

Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 28.10.2010 17:07
Przeszłam przez labirynt !! ;p
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 27.10.2010 12:31
najciekawsze pierwsza i ostatnia kontrowersyjna ta z kobietą i członkami........
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 26.10.2010 21:07
morskie najlepsze :P
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 26.10.2010 19:03
Najśmieszniejsza: Bin Laden, najprostsza: koszykówka i labirynt. Podoba mi się :)
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 26.10.2010 17:53
najlepsza jest 1 haha
zobacz odpowiedzi (1)

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo