Mimo, że media oraz Sycylijczycy (plakat o którym mowa, zawisł bowiem nad ulicą w Palermo) o pomyśle jednej z agencji reklamowych wypowiadają się bardzo źle, nam przypadł od go gustu. Widzimy w nim zarówno potężną dawkę ironii, jak i pozytywne przesłanie.
„Nie podążaj za przywódcą” głosi hasło na wielkim billboardzie przedstawiającym wizerunek Hitlera, jednego z największych zbrodniarzy XX wieku. Naszym zdaniem jego postać świetnie oddaje dokładnie to, co twórcy kampanii chcą osiągnąć – zachęca ludzi do obiektywizmu, do osobistego osądu sytuacji, szukania własnego zdania i wygłaszania prywatnych opinii, zamiast ślepego podążania za tłumem.
Jesteśmy ciekawe Waszych opinii.
Natasza Lasky
Zobacz także:
Reklama z odmłodzoną komputerowo Twiggy wycofana!
Nic dziwnego, skoro 60-letnia kobieta wyglądała jak 20-latka!
ZOBACZ seksistowską reklamę armii!
Dość kontrowersyjny twór…