Każdy z nas zasługuje na moment wytchnienia po długim, wymagającym dniu. A co może być przyjemniejsze niż relaksująca kąpiel z ulubionym serialem? Wyobraź sobie swoją łazienkę, która zamienia się w paryski apartament z widokiem na Sekwanę – w tle gra francuska muzyka, a wanna wypełniona jest pachnącą pianą. Już 16 września, tuż po premierze drugiej części 4. sezonu „Emily w Paryżu”, w Lidl Polska pojawi się wyjątkowa kolekcja kosmetyków inspirowana serialem. A na dodatek, tydzień w stylu francuskim, który rozpocznie się tego samego dnia, zachwyci nas smakami romantycznej Francji – licencjonowane słodkości, wykwintne sery, aromatyczne wędliny i klasyczne croissanty. Przenieś się do świata Emily i poczuj urok Paryża bez wychodzenia z domu!
Zobacz także: 4. sezon „Emily w Paryżu” już rozzłościł Francuzów
Poczuj się jak prawdziwa Emily
Nie da się ukryć, że „Emily w Paryżu” to prawdziwe guilty pleasure, które zapewnia lekką i przyjemną rozrywkę, a część z nas chciałaby przenieść odrobinę paryskiej przygody choć na chwilę do swojej codzienności. Dlatego Lidl Polska już od poniedziałku, 16 września, proponuje relaks w stylu Emily! W ofercie sieci pojawią się pachnące żele pod prysznic i szampony 2w1 (7,99 zł/szt.), które zapewnią szybki i wygodny sposób na odprężenie, idealny na zakończenie intensywnego dnia. Natomiast dla miłośników długiego wylegiwania się w wannie Lidl Polska poleca musujące kule do kąpieli (5,99 zł/szt.) – nawet zwykła kąpiel może zamienić się w luksusowy rytuał i pozwoli poczuć się jak prawdziwy main character!
Jak premiera, to nie może zabraknąć maseczek do twarzy w tkaninie (8,99 zł/szt.), pozwalających na odświeżenie cery przed serialowym maratonem. W ofercie będzie można znaleźć także mleczka do ciała (14,99 zł/szt.) oraz zestawy trzech kremów do rąk (3x300ml, 19,99 zł/zestaw), których subtelne nuty zapachowe przeniosą nas prosto do romantycznych zakątków Montmartre. Jaką rzecz Emily ma zawsze w swojej kosmetyczce? Nawilżający balsam do ust (7,99 zł/szt.) — zapewni idealne towarzystwo podczas wieczoru z ulubionym serialem, a także sprawdzi się przy codziennej pielęgnacji.
W ofercie Lidl Polska nie mogło zabraknąć akcentu modowego! Już od 16 września w sieci sklepów dostępne będą skarpetki damskie (9,99 zł/para) z licencją serialową, które nie tylko zapewnią komfort, ale także dodadzą odrobinę francuskiego uroku do naszej garderoby. Stylowe i wygodne, doskonale wpiszą się w klimat wieczorów spędzanych na oglądaniu „Emily w Paryżu”!
Makijaż w stylu francuskim
Makijaż w prawdziwie paryskim stylu to kwintesencja elegancji z naciskiem na podkreślenie kobiecej urody. Bourjois, francuska marka kosmetyków, która zyskała uznanie na całym świecie dzięki wyjątkowemu podejściu do makijażu i innowacyjności, trafi również na lidlowe półki! Od poniedziałku, 16 września będziemy mogli kupić Burjois podkład do twarzy Healthy Mix (39,99 zł/30 ml) oraz zestaw do laminacji brwi Venita (22,99 zł/3 x 5 ml/zestaw) – to must have przy podkreśleniu francuskiego stylu! Francuzki lubią uwydatniać naturalną długość i objętość swoich rzęs, dodając spojrzeniu głębi. Dlatego w ofercie sieci dostaniemy również tusz do rzęs od Burjois (36,99 zł/szt.), który będzie można kupić w trzech wariantach: Volume Glamour, Glamour Ultra Black i Glamour Ultra. A podczas wieczornej pielęgnacji niezbędny może okazać się płyn micelarny do skóry wrażliwej Garnier (24,99 zł/700 ml).
Serialowy maraton z francuską ucztą w tle
Francuska kuchnia to prawdziwa poezja dla podniebienia – subtelne smaki, wyrafinowane składniki i sztuka delektowania się chwilą. Już od poniedziałku, 16 września, Lidl Polska przeniesie nas do serca Paryża, oferując tydzień w stylu francuskim. To idealna okazja, by poczuć się jak Emily, która przemierza ulice miasta miłości i cieszyć się francuskimi specjałami podczas serialowego maratonu w domowym zaciszu.
Na lidlowych półkach pojawią się słodkości inspirowane „Emily w Paryżu”, które przeniosą nas prosto na ekrany serialu. Wyobraź sobie czekoladowy suflet (9,99 zł/180 g/opak.), jak z restauracji Gabriela, urokliwe makaroniki (12,99 zł/6 x 12 g/zestaw), które zachwycają kolorem i smakiem czy owocowe tartaletki (6,99 zł/125 g/opak.) – idealne na pochłanianie przygód Emily!
Na ochłodę i orzeźwienie będzie czekać różowa lemoniada o smaku cytrynowo-limonkowym „Emily in Paris” (9,99 zł/0,75 l), która swoim delikatnym, owocowym aromatem przeniesie nas na słoneczne paryskie bulwary. A dla tych, którzy preferują klasykę, lemoniada o smaku cytrynowym „Emily in Paris” (9,99 zł/0,75 l) będzie idealnym wyborem, by dodać sobie energii na resztę dnia. W ofercie znajdzie się ponad 60 francuskich przysmaków, które pozwolą nam poczuć smak Paryża bez wychodzenia z domu!
Francja, to również zagłębie serów, które zachwycają bogactwem smaków, aromatów i tekstur. A może wszystko, czego nam potrzeba, to elegancka deska serów, przyjaciele i wspólne oglądanie „Emily w Paryżu”? Już od poniedziałku, 16 września, Lidl Polska zaprasza na smakowite odkrycia – sery marki Duc de Coeur będzie można kupić 25% taniej (przy zakupie drugiego, tańszego produktu). Coulommiers de Caractère, Petit Brie, Camembert le Caractère czy Le Bleu, sprawdzą się idealnie na tę okazję! Dopełnieniem aperitifu będą francuskie wędliny: salami w stylu francuskim (8,99 zł/100 g/opak.), selekcja wędlin w stylu francuskim (12,99 zł/100 g/opak,) czy wędliny w stylu francuskim (9,99 zł/80 g/opak.).
Mat. prasowe