Ciałopozytywność, różnorodność, inkluzywność. Zalando zachwyca nową kampanią

Jej bohaterami są osoby, które pozostały wierne swoim przekonaniom.
Ciałopozytywność, różnorodność, inkluzywność. Zalando zachwyca nową kampanią
Fot. YouTube.com/Zalando
23.03.2021

Coraz więcej światowych marek zaczyna stawiać w swojej komunikacji na inkluzywność i szeroką reprezentację. W nowych spotach reklamowych wielu znanych firm biorą udział nie tylko białe modelki o figurach uznawanych powszechnie za idealne, ale także reprezentantki i reprezentanci innych grup etnicznych, oraz osoby o różnych typach sylwetki.

Zobacz również: Popularna firma kosmetyczna usuwa określenie „normalny” z opakowań swoich produktów

Do grona takich marek zalicza się również Zalando. W swojej najnowszej kampanii gigant odzieżowy stawia nie tylko na inkluzywność i różnorodność, ale także na ciałopozytywność, wzmacnianie kobiet i tolerancję.

Zalando z nową kampanią o ciałopozytywności i inkluzywności

Nowa kampania Zalando została zatytułowana “To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. Jak informuje firma, jest to opowieść o postaciach, które pozostały wierne swoim przekonaniom i stawiają na ciągły rozwój.

Kampania ma pogłębić dialog o podstawowych wartościach, jakimi są różnorodność, inkluzywność i wzmacnianie pozycji kobiet. Te wartości inspirują ludzi na całym świecie do głębszego postrzegania takich kwestii, jak niebinarność czy ciałopozytywność

- podaje portal marketingprzykawie.pl.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Zalando (@zalando)

W ramach kampanii powstała seria zdjęć autorstwa fotografa Dana Beleiu. Fotografie przedstawiają duety bohaterów i relacje, które tworzą między sobą w prawdziwym życiu. Postaci zachęcają do dialogu na temat wartości, które wyznają. Każdy obraz opatrzony jest hasłem, które podkreśla wartości kluczowe w kampanii, jak np. „Zrównoważony rozwój. Z nami na dobre”, „Akceptacja. Z nami na dobre” i „Kobiecość po swojemu. Z nami na dobre”.

Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki Zalando, a szczególnie różnorodności i inkluzywności. Te wartości oraz historie prawdziwych osób wiele dla nas znaczą i pozwalają nam pielęgnować więź z naszymi klientami. Nasze wartości stanowią nieodłączny element tego, kim jesteśmy i w jaki sposób pracujemy. Zalando aktywnie wspiera inkluzywną kulturę korporacyjną, zatrudniając pracowników ze 130 krajów.

- mówi Barbara Daliri, senior vice president sales & marketing w Zalando.

Oprócz fotografii kampanii towarzyszy również filmik, w którym wystąpili m.in. Luc Bruyere, tancerz, aktor i model propagujący różnorodność i inkluzywność, Yann Horowitz, otwarcie mówiący o swojej homoseksualnej orientacji deskorolkarz i aktywista LGBTQI+, oraz Yolisa Mqoco, ambasadorka ciałopozytywności.

Filmikowi towarzyszy ścieżka dźwiękowa autorstwa brytyjskiego queer rapera Mista Strange, który również pojawia się na ekranie. Cały spot obejrzycie poniżej.

Jak podoba wam się nowa kampania Zalando?

Zobacz również: „Najsilniejsi atleci” to kobiety. Reklama Nike pokazuje, że ciąża, macierzyństwo i sport wcale się nie wykluczają

Polecane wideo

„Zaczęłam siwieć w wieku 12 lat…” - zdjęcia kobiet, które nie farbują włosów i wyglądają genialnie!
„Zaczęłam siwieć w wieku 12 lat…” - zdjęcia kobiet, które nie farbują włosów i wyglądają genialnie! - zdjęcie 1
Komentarze (4)
Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 23.03.2021 18:08
Różnorodność jest ok dopóki nie jest to promowanie śmiertelnej choroby zwanej otyłością! Nic mnie nie przekona, ze trzeba akceptować coś co zwyczajnie zagraża zdrowiu i życiu
zobacz odpowiedzi (2)
gość (Ocena: 5) 23.03.2021 17:02
Skończcie z tą lewacką nowomową. Czytać się tych pierdów nie da. Jak nie hashtagi wszędzie to zaraz jakieś ubóstwo menstruacyjne czy inna inkluzywność. Powaliło was?
odpowiedz

Polecane dla Ciebie