Polacy coraz częściej robią zakupy online. Nie tylko ubrania, kosmetyki czy elektronikę, ale także żywność. Nic więc dziwnego, że największe sieci stawiają na sklepy internetowe - do tej pory zrobiły to m.in. Auchan, Tesco czy Carrefour. Dyskonty pod tym względem pozostawały w tyle.
Zobacz również: Kasjerka bezlitosna dla klientów dyskontu. Wyznała, czym najbardziej ją denerwują
Lidl chce to zmienić i zapowiada uruchomienie własnej platformy. Na stronie lidl-sklep.pl będziemy mogli zrobić zakupy już od 5 kwietnia, czyli najbliższego piątku. Nie oznacza to jednak, że do domu zostanie dostarczone pieczywo, warzywa czy nabiał. Na start niemiecka firma zaoferuje ok. 650 produktów przemysłowych.
Będą to np. sprzęty AGD oraz ciesząca się dużą popularnością odzież.
Zobacz również: „Klienci powinni o tym wiedzieć”. Poznaj największe tajemnice kasjerów
Choć operatorem będzie inPost, dyskont nie przewiduje w pierwszej fazie sprzedaży możliwości dostarczania zakupów do Paczkomatów. Darmowa dostawa zaczyna się od 149 zł. Zakupy będzie też można samodzielnie odebrać ze sklepu
- informuje spidersweb.pl.
Jeśli zamówimy towar z dostawą, ten zostanie dostarczony przez kuriera. Czy asortyment zostanie kiedyś poszerzony także o żywność? Na razie sieć nie zdradza swoich planów, ale obserwatorzy rynku nie wykluczają takiej możliwości.
4 kwietnia (czwartek) ruszy aplikacja lojalnościowa Lidl Plus. Klienci mogą w niej założyć kartę klienta, która uprawnia do zniżek. Wystarczy aktywować pożądany kupon i zeskanować kartę przy kasie.
Zobacz również: Tyle naprawdę zarabia się w Lidlu i Biedronce. Ujawniamy aktualne stawki