Irytujące zachowania facetów na Instagramie. TOP 8

Niektórzy faceci są bardzo aktywni w mediach społecznościowych, a zwłaszcza na Instagramie. Robią na nim niezwykle irytujące rzeczy.
Irytujące zachowania facetów na Instagramie. TOP 8
Fot. Unsplash
22.10.2018

Instagram to miejsce, w którym świetnie odnajdują nie tylko kobiety, ale także mężczyźni. Błędne jest myślenie, że to głównie one mają tam swoją przestrzeń. Może wynika ono z tego, że Instagram składa się głównie ze zdjęć, a ich robienie postrzega się czasami jako przejaw miłości własnej. Do wizerunku faceta nie za bardzo pasuje konto na Instagramie z wieloma postami, które śledzi mnóstwo internautów. Pozory mogą jednak bardzo mylić.

Ten przystojny pilot podbija Instagram (ZDJĘCIA)

Na dodatek mężczyźni aktywni na Instagramie dopuszczają się wielu irytujących zachowań. Są rażące, ponieważ w Internecie, tak jak w wielu innych miejscach, obowiązuje pewnego rodzaju etykieta. W jaki sposób łamią ją mężczyźni? Będziecie zdumione.

Dokumentowanie każdej chwili

Najbardziej aktywni faceci na Instagramie dokumentują na nim każdą chwilę swojej codzienności, a przynajmniej tak się wydaje. W InstaStories zobaczymy, co jedli na śniadanie, obiad i kolację, gdzie byli, z kim, co kupili i tak dalej. To chyba właśnie dzięki nim mówi się, że prywatność stopniowo zanika.

Wstawianie kilku selfie dziennie

Pierwsze jest to po wzięciu prysznica. Facet stoi przed lustrem jedynie w ręczniku, pręży mięśnie i robi nienaturalną minę. Reszta zależy już od przebiegu dnia. Przeglądając profil takiego gościa, nasuwa się jeden wniosek: on kocha siebie.

Codzienne oglądanie InstaStories osób, które są mu prawie obce

Albo facet jest uzależniony od Instagrama, albo przejawia bardzo duże zainteresowanie tą osobą. Ta druga opcja wywołuje niepokój, ponieważ wygląda na tajemne szpiegowanie.

Każde zdjęcie zostaje oznaczone wieloma hasztagami

Hasztagi służą zwiększeniu zasięgu posta, ale przeglądając profile niektórych facetów, nie wydaje się, aby to było ich celem. Ten zabieg u nich wydaje się bez sensu, gdyż często nawet nie potrafią hasztagów wykreować. Tworzą je bezsensowne zlepki słów.

CO ZA CIACHO! Ten facet jest tak przystojny, że od jego zdjęć trudno się oderwać

Tworzenie bardzo długich opisów

To istne epistoły. Niestety nikomu nie chce się ich czytać. Podobnie jest na kafeterii. Długie wynurzenia irytują i wywołują myśli typu: co ta osoba ma w głowie, że upublicznia takie fakty ze swojego życia?

Używanie beznadziejnych filtrów

Filtry wydają się domeną kobiet, które chcą jak najlepiej wyjść na zdjęciu. Na profilach facetów wyglądają dziwacznie. Na dodatek mężczyźni wybierają te najgorsze.

Lajkowanie zdjęć wielu dziewczyn

To miłe uczucie, gdy mężczyzna polajkuje nasze zdjęcie. Trochę mniej fajne jest to, że tak samo zachowuje się w stosunku do innych dziewczyn.

10 najprzystojniejszych mężczyzn z całego świata (Chińczyk do schrupania)

Obserwowanie kont wielu kobiet

Sprawa tak samo przedstawia się z śledzeniem kont. Niektórzy faceci mają w obserwowanych mnóstwo kobiet w typie „dziunia”. Od razu wiadomo, co takiemu facetowi chodzi po głowie.

Najbardziej pożądany singiel na świecie. 25-latek uwodzi nie tylko urodą
Najbardziej pożądany singiel na świecie. 25-latek uwodzi nie tylko urodą - zdjęcie 1

Polecane wideo

Komentarze (4)

Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 22.10.2018 07:39
nie znam facetow z takimi zachowaniami
zobacz odpowiedzi (2)
gość (Ocena: 5) 22.10.2018 01:31
jaki normalny hetero facet robi takie rzeczy? no litości XD
odpowiedz

Polecane dla Ciebie