Dlaczego Lidia Kopania pojawiła się publicznie W DRESIE I BEZ MAKIJAŻU?

Jak się dowiedzieliśmy, to wszystko w ramach akcji „Bądź sobą”
Dlaczego Lidia Kopania pojawiła się publicznie W DRESIE I BEZ MAKIJAŻU?
fot. materiały prasowe
15.10.2018

Pod tym hasłem Marks Remington zorganizowała prezentację w warszawskiej restauracji „Bez Tytułu”. W koszulkach z hasłem kampanii pojawiły się m.in. Anna Lucińska, Natalia Jakuła, Ewa Pacuła, Joanna Derengowska i Dorota Michałowska. Nie też zabrakło znawców stylu: Łukasza Kędziora – Lukebook, Magdaleny Antosiewicz, Marii Dejmek i Andżeliki Kurowskiej. Najbardziej zaskoczyła Lidia Kopania, która na dowód przyłączenia się do akcji „Bądź sobą” po swojemu na ściance pozowała w dresie… i bez makijażu.

Anna Lucińska

Natalia Jakuła

Lidia Kopania

Istniejąca od ponad 80 lat marka Remington od początku starała się, aby dzięki przedmiotom użytkowym ludzie czuli się i wyglądali lepiej. Producent ma świadomość, że pewność siebie i poczucie własnej wartości bierze się z wewnętrznych przekonań na temat nas samych, dlatego „Bądź sobą po swojemu” to hasło, które ma nam pomóc w budowaniu nastawienia, że jesteśmy najfajniejsi właśnie wtedy, kiedy po prostu jesteśmy sobą.

Ewa Pacuła

Dorota Michałowska

Joanna Derengowska

Być może nie wszyscy wiedzą, że marka narodziła się w Nowym Jorku – to właśnie tam powstały pierwsze produkty do pielęgnacji i stylizacji. „To amerykańskie korzenie sprawiają, że nasza marka ma w sobie tyle pasji, pozytywnego nastawienia i aspiracji. Pomimo sędziwego wieku, jest wciąż młoda i zaskakuje” – mówi Katarzyna Krauze, brand manager Remington. „Nowy Jork słynie z tego, że każdy tam może czuć się sobą, bez względu na to jak wygląda, jakiej jest orientacji, czy co w życiu robi. Chcemy, by i u nas w Polsce ludzie zaczęli wierzyć, że w każdej jednostce jest indywidualność i właśnie bycie sobą jest teraz na czasie. Nudzą nas i męczą narzucone kanony piękna i stylu życia. Zachęcamy w kampanii komunikacyjnej oraz akcji CSR, aby otworzyć się na własną wyjątkowość” – dodaje Krauze.

W dobie niemożliwych do osiągnięcia ideałów związanych z wyglądem, tak prężnie promowanych przez media, producent zadecydował, że należy przypomnieć kobietom i mężczyznom, o tym, co tak naprawdę jest ważne i co ma wpływ na nich samych. Wszystkie te działania i inicjatywy wynikają z doświadczeń i potrzeb zarówno kobiet jak i mężczyzn, którym Remington uważnie się przygląda.

Do projektu zaproszono m. in. Katarzynę Hajdugę – trenerkę mentalną i coacha. Poprowadzi ona w kilku miastach w Polsce bezpłatne warsztaty z asertywności wobec tego, jaki ideał kobiecości pokazywany jest w mediach społecznościowych oraz z budowania poczucia własnej wartości. Spotkania, na które zapisy ruszą jesienią 2018 roku, odbędą się w mniejszych miejscowościach np. Lublinie czy Rzeszowie. Aby wziąć w nich udział, wystarczy zarejestrować się poprzez formularz zgłoszeniowy. Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Finał akcji przewidziany jest na wiosnę 2019 roku.

W tym sezonie Remington oferuje również mnóstwo nowości, m.in. serię produktów z linii Advanced Colour Protect chroniącej włosy po koloryzacji, serię golarek rotacyjnych i foliowych dla mężczyzn Ultimate oraz prawdziwą perełkę dla koneserów designu – golarkę Heritage w stylu Vintage.

 

Materiał promocyjny

Polecane wideo

Komentarze (1)

Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 17.10.2018 13:00
Bez makijażu? Serio?
odpowiedz

Polecane dla Ciebie