Kolejny powód by NIENAWIDZIĆ PONIEDZIAŁKU – Wtedy czujemy się najmniej atrakcyjne!

Początek tygodnia jest dla nas bardzo ciężki. Firmy kosmetyczne chętnie to wykorzystują.
Kolejny powód by NIENAWIDZIĆ PONIEDZIAŁKU – Wtedy czujemy się najmniej atrakcyjne!
14.10.2013

W poniedziałek rano rzadko jesteśmy w imprezowym nastroju – to pierwszy dzień po (niejednokrotnie ciężkim) weekendzie, w który ciężko zrobić nam ze sobą cokolwiek. W porannym pośpiechu nie dbamy o staranny makijaż, a wyjście na siłownię to dla nas po prostu abstrakcja. Co więcej, nasz fatalny stan podoba się firmom kosmetycznym, które właśnie wtedy zarabiają na nas prawdziwe kokosy.

Według badań londyńskiej agencji mediowej PDA, przeprowadzonych na kobietach powyżej 18. roku życia, uważamy się za najmniej ładne właśnie w poniedziałki. Ten dzień wskazało aż 46% ankietowanych. I właśnie dlatego firmy kosmetyczne bombardują nas reklamami i promocjami przede wszystkim w pierwszy dzień każdego nowego tygodnia. Dlaczego to poniedziałek jest dla nas taki ciężki? Wszystko przez zwiększony poziom stresu, brak motywacji do jakiegokolwiek wysiłku i…. ślady po weekendzie na naszych twarzach.

I hate monday

Badania PDA wykazały również, że kobiety uważają się za najpiękniejsze w czwartki. To wtedy firmy kosmetyczne próbują sprzedać specyfiki `utrwalające piękno`, wydobywające je jeszcze bardziej i `świetnie nadające się na celebrowanie kolejnego, nadchodzącego właśnie weekendu`. A potem zabawa zacznie się od początku.

Jak widać marketingowcy prześwietlili nas na wylot. Jednak, mając tego świadomość, o wiele łatwiej będzie nam uchronić się przed `prawdziwymi okazjami` i reklamami, które chcą wcisnąć nam niepotrzebne produkty.

I hate monday

Przedstawiciele PDA zwracają uwagę na to, że w marketingu bardzo ważne jest ustalenie przekazu odpowiadającego samopoczuciu odbiorcy w danym momencie. Czasem reklama działa lepiej wtedy, gdy są oni w gorszym humorze, a innym razem wtedy, kiedy czują się lepiej. Wszystko zależy od okoliczności. W poniedziałki przekaz skierowany do kobiet powinien być jasny – musi proponować im sposób na to, by znów odkryły w sobie piękno. Oczywiście przy pomocy reklamowanych produktów.

Komentarze

Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo